Mezuniyetle ilgili en güzel şey mezuniyet balosu denen olay bence yoksa sonlardan nefret ediyorum.Hele üniversite de bitince bi hoş oluyo insanın içi yaa:(((Neyse konuyu dağıtmadan benim mezuniyet elbisesine getiriim lafı.Malum son sınıfa geldik ettik aranmaya başladım aklımda kısa giymek vardı aslında bi konserde Bengü ile Yeşim Erçetin'in üstünde görmüş bayılmıştım Barbie bebek elbisesi gibi :)).İşte bu elbise:Fikir olabilir kısa isteyenlere diye koyayım:)













Ama sonrasında caydım bi iki yerde uzun elbise giydim boy pos da kaldırdı çok şükür:)Daha gösterişli durduğuna kanaat getirdim.Dediğim gibi bi iki elbiseyi çok beğendim ama sonra da ya pişti olursam korkusu sardı.Malum tek tek dolaşıp bütün kızlara siz ne aldınız nerden aldınız ben bunu aldım aman sen alma muhabbeti yapcak halim yok:)Houte couture mağazalardan alınca öyle bi problem olmuyo isim falan alıyolar ama her yerde şubesi olan mağazalardan beğenince hep öyle bi risk taşıosunuz tabi.Benim de en korktuğum şey pişti olmak olduğundan kıyın kıyın yaklaştım anneme en yalvaran yüz ifademi takıp kumaş alalım nolur sen dik anneeeeeeeeeeee dedim.Çabalar sonuç verince kumaşçıların yolunu tuttuk.Zaten o kadar mağaza gezip model görünce az çok kafanızda şekillenio,hedef belli:gösterişli desenli saten kumaş alınacak,göğüs bikini model etek yere kadar, göğüs altına pullardan süsleme geçilecek:)(İçimden Petek Dinçöz çıktı farkındayım haha)Herneyse şansım yaver gitti istediğim gibi kumaştı süslemeydi herşey bulundu annem ananem teyzem ve başlarında ekip koordinatörü olarak annemin halası 4 koldan başladılar dikmeye.Çok zorlu bi olaymış haaa bi daha bi abiyeye bakıp aman ne var bunda bu kadar para çok buna demicem:))Dikiş öğrenmeye benim de hevesim var kendi elbiseme patron biçerek ekibe yardımda bulundum ama zor iş walla gözümde büyüyo.Tam bi şevk bi ilham gelirse o işe de el atarım bakalım hayırlısı:)Veeee işte sonuç:my prom dress:))



Annemin halası bi alem bilen bilir:))Natural bi stand-up çı:)).Elbise dikiliyo Hala da göğüs kısmının içine globları yani göğüslerin daha büyük hem de dekoltenin tok durmasını sağlicak destekleri dikiyo.O sırada kuzenimle yengem geldi oturmaya.Hala kuzene aynen döndü:"Bak oğlum bunlar yalancı meme çıktığın kızlarda dikkat et çaktırmadan yokla baktın bunlardan var yaramaz."Salon iptal:))))))))))))

0 yorum: