Hello Blog:))),

Şimdi diceksin ki aleyküm selam da sen kimsin nie burdasın??Kanaatimce nüfus cüzdanı bilgilerini ifşaya gerenk yok:).Mezun oldum.Takdir edersin mezuniyet sonrası en sıkıntıya düşülen dönem boş boş oturuodum evde orda burda bloglara bakıodum sonra dedim ki nie ben de yapmayayım.Diceksin ki neyine güvendin bu kadar blog savaşları varken,senin etin neeee budun neee?Yassak mı var kardeşim her isteyen üye olabilio mu buraya?Oluyo:)Ne isterse yazıo mu?Yazıo:)E ben de rahat rahat saçmalıyım,canımın sıkıldığına burdan sataşayım,accık anlarım takıdan estikçe yaparım bişeler onları,anneme cebren hile ve baskıyla:) diktirttiğim şeyleri koyiyim,okuduğumu izlediğimi yorumliim falan filaan istedim.Keyif benim zevk benim kimse okumazsa ben okurum eğlenirim çapımda:)).

3 yorum:

Adsız dedi ki...

yewrimm..!!

böle bi terastan,böle bi manzara isliceksin,hemde bu keyiflee..sora da canım sıkkın,yog boşumm,boştayım die hayıflanacaksınn..ayıpp ayıpp..günahh bidee.taşş yapar Allah adamıı wallaa.!!Bİ DOST..))

babegazelle dedi ki...

sayın bir dost neyleyim sarayı içinde salınan yar olmayınca :P :DDD

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Ben buraya zaman-ı evvelde yorum yazmamış mıyım ya? :)