Blog ahallisi dün gece bi film izlemişiiiiim,ömrümün eeeeeen boş geçen 1,5 saatiydi diyebilirim yani o derece.Akabinde aralıksız 1 saat önce senaryoyu yazana,yönetmene,bunu çekmeyi kabul eden film şirketine hatta hızımı alamayıp bu işte hiç suçu olmayan bizim dvdci Tayfun abiye bile küfrettim.Ulaşabildiğim kitleleri uyarmayı bilinçli bi vatandaş olarak borç biliyorum.




Şimdi ben çoook oldu sinemaya gitmeyi bıraktım,hem dvd daha ucuz hem de sinema genelde çiftleri kapsayan bi kültür olduğu için,sağımdaki solumdaki aktivitelerden dikkatim dağılıo :)E haliyle vizyondaki filmler kısmıyla da ilgilenmiorum.Benim olayım dvdciye giderim.Dvdci abi aha bu yeni,aha bu güzel diye yorumda bulunur,bitakım kriterlerimi de gözönünde bulundurarak seçimimi yapar home theatre hesabı evimde pijamalarımı çeker izlerim.

Bundan dolayıdır ki bu akla ziyan film Türkiye'de vizyona girdi mi,oynadı mı oynamadı mı bilmiorum.Filmimizin adı August.Aradım nette 2008 yapımıymış ama Türkiye cephesinden bi haber bulamadım.Herneyse sinemada,dvdcide görüp aaaa josh hartnett oynuomuş e izleyelim o zamaaan gafletinde bulunmayın.Tmm Josh Hartnett bu, tanrının özel dizaynı bi yaratık,sen ben gibi kıytırıktan 23 koromozom sen ver 23 de ben de var alsana çocuk şeklinde yaratılmamış anladık ama o bile kurtaramaz bu filmi,ben anlatiim uyariim diosan ki banane illaki izlicem ben,olmayan konuya takılmazsın rahaaaat rahaaat josh hartnettı seyredersin:)



Şimdi filmin konusu iki kardeş var biri Josh bunlar yazılım şirketi mi internet ağı mı artık her ne zıkkımsa şirket kuruolar,parayı buluolar,sonra da kaybediolar olay bu.Daha doğrusu filmin adı bir ceo'nun iş yaşamından kesit falan olmalıydı.Sürekli dönüp duran bi ticaret dili,işletmeci diilsen bön bön bakıon zaten yok blokaj,yok kar,satış,hisse.Falancayla toplantı,filancayla görüşme bik bik bik.Adam bilmemkaç milyon dolarlık servet yapmış,anasına gider anası çemkirir,babası der: şirkete gittim elemanların büsküüt yiyip duruolar senden adam olmaz lan zibidi.Abisi zaten ayrı moron,şirket batacak hala para vermez,sanki kendi hissesi yok


Araya da tabi karı kız koymazsak gişe yapmaz hesabı,zorlamadan bi kız koymuşlar,Josh'ın şehre dönen eski sevgilisi,yatıolar biz bu hale nası geldik kalkıolar biz bu hale nası geldik.Kızıı da görsen,geç milyarder yakışıklıyı tavlamayı kaportacı hüseyin ustaya göstersen yok abi saol almiim der o derece tipsiz bişey.Ben oynasam daha iiydi,para da almazdım hayrına oynardım:)))Bu da çemkirio Josh'a neymiş efendim sergisinin açılışına değil kapanışına yetişmiş,hiç değişmemişmiş,ayrılıo garibimden.Lan öle ilahi bi kaza olmuş sen o çocuğu bulmuşsun o tiple,zamkla yapıştırman lazım kendini çocuğa kalkmış ayak bacak yapıon,yelloz.Sinirlendim bak.Sonraa da zaten oğlan parayı bulamıo,şirketin büyük hisseleri başka şirkete bırakıo o şirket de bu zavallımı istemio,beş parasız kalıo.Mal abisine anca ondan sonra dank edio götüm götüm yanaşıo Josh'a ee kardeşim de olan oldu da,yeniden başlayabiliriz de bilmemne.Josh da its over ,geçti bor'un pazarı dio,film de bitio.Git teletabileri izle,daha atraksiyonlu.



Kaç zamandır, bi güzel filme denk gelmedim yaaa,ne zaman nasip olacak bi film izledim süpperdi dehşetti yazmak şuraya bi daha gerçekten merak ediorum,bu filmin yayın ve yapımında emeği geçen herkesi de allaha havale ediorum...



Ama buna gurban olunur o ayrı :))))

8 yorum:

Beter Böcek dedi ki...

O çekik gözleri yeter bee:)
Güzel film istiyorsan Zeki Demirkubuzun filmlerini izle; Kader, bekleme odası, yazgı bomba filmler.
Tabutta rövaşatayıda izle erkan can çok ii yine o filmde.
Biraz türklere takıl bu ara yabancılardan çok az ii film var :)

RaMa dedi ki...

ay gerek kalmadı izlemeye zaten sayende izlemiş kadar oldm (:

babegazelle dedi ki...

tuana:hmm ben hiç izlemedim zeki dumurkubuz filmi,tavsiyeni dikkate aliciim

rama: izlemeyin diye anlattım zaten:)),benim 1.5saatim heba oldu sizin olmasın diye,yoksa normalde başından kıçına anlatıp insanların film izleme haklarını ellerinden almam :)

Adsız dedi ki...

ah babegazelleciğim kader ortağım:) sevcülüsü olanlar tıkılıyo o salonlara hababam debabam öpüş öpüş amaan.bende evde izlemeyi sevmiyom yani şu aralar sadece dizi takılıyom:)

İz dedi ki...

aynen sinemaya gitmeyeli uzun zaman oldu.bu adam için bir filme gitmişliğim vardı lise zamanında ;) içimizdeki denizi tavsiye ederim eğer izlemediysen ..

osuruktanteyyare dedi ki...

ne güzel anlatmışsın kız filmi :D
böle alıpta sıkıcı çıkan filmlere harcadığım vakte çok acıyorum
bide meraklanıyorum ilerde heycanlanırmı diye
ha heycanlandı ha heycanlancak diye izliyorum mal mal
heycan gelmio bitürlü o ayrı..

babegazelle dedi ki...

tuğba:bırak gençler öpüşsün koklaşsın yaaa,kıskancımdan demiorum ciddi dikkatim dağılıo,piskopat gibi her detaya takıla takıla izlerim ben filmi çünkü

iz:javier bardem fobimi yendiğim zaman izlerim:)))

teyyare:gel de bana sor yaa,sıkıldın bırak dimi,bırakamıorum da o işkenceyi çeke çeke sonuna kadar izlicem illaki:)

Böcek dedi ki...

anacım josh deyince benim için akan sular durur bir kerem..filz istersen dünnyanın en iğrenç filmi olsun gazelim ama bu bebe izlenir yaaaa :)