Giriş sayfası msn ana sayfa olanlar görmüşlerdir.Zaten hemen hemen her gün böyle galeriler yayınlıyolar.Ünlülerin sarhoş halleri,Fena dağıtanlar,en frikikçi ünlüler vs vs....Bugün de bakmayın siz onların bugünkü güzelliklerine başlıklı bi galeri vardı.Tıkladım ben de iş olsun işte,severim böle şeylere bakmayı.Birtakım holiwud celebritilerinin sübyan halleri bulunmuş,arkasından da bak buydu bu oldu imajı yaratılmış.Başlık da atmışlar üstüne komik ama gerçek diye,ben baktım ama gülüncek pek bişey göremedim,üç aşşa beş yukarı aynılar çünkü,alt tarafı moda kurbanılar diyebiliriz,bakımsızlar diyebiliriz ama ortada öle büyük bi mutasyon yok...en azından umut vaadediyolarmış gene...






Nicole Kidman,çirkin değil de al yanaklı avustralya köylüsüymüş biraz:)))







Ağızda tel var bakma ama bikaç seneye gümbür gümbür gelicem diyo Angelina







Minnie Driver,hadi bu gene bulabildiğimin en kötüsü.Amaaaa yarışamicaa bi kişi var ki o da ben,evet yanlış duymadınız bendeniz:)))İki saattir düşünüyorum şuraya kendi after before fotomu koysam mı alem gerçek şaka gibi nasıl olurmuş görsün diye ama cık...vazgeçtim sonra gece rüyanıza girer piskolojiniz bozulur,bi daha gelmessiniz bloğuma:)))Çirkin Betty,benim ergenlik dönemlerimde çekilseydi,ben de akıl edip cast seçimlerine gitseydim,garanti benimdi rol garantiiiiiii.Sımsıkı öğretmen topuzu yapıp kıvırcıklığından kurtulmayı amaçlayıp bariz daha kötü yaptığım saç modelim,gözlüklerim,sivilcelerim,safinaz fiziğim...Gözümün üstünde kaş formatından çıkıp belgrad ormanı olmaya karar vermiş asi bi kıl örgütü,ki bebenin teki bunlardan dolayı bana pala remzi lakabını takıp bütün ortaokul hayatımı cehenneme çevirdi var gerisini düşün artık :S.Eeee nolduu vah yazııık çirkin misin şimdi ucube misin diyip acıdığınızı duyar gibiyim.Rahat edin diilim,insan sıfatına kavuştum,o bi dönemdi geldi geçti şükür de geriye çok büyük bi problem bıraktı,o döneme ait fotolar :S





Bunların ne güzel öyle dertleri yok,paparazziler karıştırmış eski fotolarını ele geçirmiş internette yayınlamış ne çıkar.Gençtik de o zaman moda öyleydi de,aman canıım alt tarafı yanlış saç modeli de çık işin içinden.Ben napıcam,ben nası çıkıcam işin içinden????Ya ben bigün meşur olursam,o fotolar yanlış ellere geçip televolelerde boy boy yayınlanırsaaa,ülkeyi terketmem gerekir vesselam:)))Tamam belki bu ütopik örnek oldu nerene meşur olcan demiii ama en basitinden müstakbel kocam(fol nerde yumurta nerde:))?!) eve geldi diyelim,aileyle tanışma hesabı vs,yemek yendi etti,muabbet faslına geçince,zaten aile gergin olduğundan iş güç muabbetinden hemen sonra çocukluk anıları tarzı şeylere geçilir akabinde de albümler çıkar...Bebekliği gösterelim tamam inanılmaz şirinim sölemesi ayıp ordan kurtarırız adam bakar aman ne sevimli tmm kesin güzel olur çocuklarımız der,ilkokul da öyle gayet normal bi yurdum çocuğuyum onu da hallettik, ama sonra lanet olası ortaokul yılları,iğrenç ergenliğim,kurtuluşu yok adam arkasına bakmadan kaçar,şimdi güzelmişim elim yüzüm düzgünmüş dinlemez topukları kıçına vura vura kaçar...Olmaz müsaade edemem buna,o fotoların bi hal çaresine bakmalıyım,kıyıp da atamam da anı ne de olsa,ama güvenli bi yer bulup saklicam onları artık banka kasası mı tutarım,parkeleri söküp gizli bölme mi yaparım bilmiorum bakıcaz:)) bütün aileye de tembihlicem bana bakın evde yangın çıktı aksi gibi sadece o döneme ait fotoların olduğu albümler yandı,gerisini kurtardık çok şükür dicez diye.Napiim karizmayı çizdirmemek için her yol mübahtır:DD

0 yorum: