Pasi'nin tırnakları feci uzadığı,adeta döner bıcağı kıvamına geldiği için,babamla dedik keselim bunları bugün.Ama konu Pasi'nin manikürü olunca mücadele biraz kanlı oluo,beyefendi debelenio,ısırıo,cırmalıo,hırlıyo,punduna getirip kaçıyo amansız bi kovalamaca başlıyo,2 kişi zor zaptediyo...Du dedim ben bunu çekiim bugün bloğa da koyarım,insanlara gülüncek malzeme çıkar...



Anam yok daha önce şüpheleniyodum,artık iyice kıllandım bu hayvanın kesin telepatik güçleri var zihnimi okuyo benim.Bi de gıcıktır acaip bi inatlaşma ters gitme huyu var.Kamerayı elime almamla sen o tırnak kesimini savaşa çeviren kedi gitti,yerine "Sen misin beni debelenirken çekip bloğa koymayı planlayan,al bakalım sana"diyip uslu uslu gık çıkarmadan tırnaklarını kestiren,bi de fotosu çekilirken kadraja bana neler yapıyolar da ses çıkarmıorum abiiii gibilerinden melül melül küçük emrah bakışı atan kedi geldii...Artiz bu benim hayvanatım vallahi artiz:DDD




0 yorum: