Az önce Tv'de bi reklama denk geldim,hala şoktan çıkmaya çalışıorum...Hadi Blendax reklamı zaten kafi derecede sinirimi bozuodu benim hani şu Can'lı olan.Kız arkadaşının dolgun saçına bakıp değişip onun finosu oluyodu yaa...O derece gerizekalı bi adam olarak gösteriliodu ya...Tam dedim hah kalktı bu reklam kurtulduk,daha da cozutmaya karar vermişler.Neymiş efendim...Erkeğin dolgun saçların için ne yapsın hayalini yaz bilmemkaç bilmemkaça yolla hediyeleri kazan...Şaka dimi bu şaka,cimdirsin biri benim yarabbim.Hani bu reklam kadınları mı erkekleri mi daha çok aşağılıo onu karar verebilmiş diilim.Kadınlar mı erkeklerin bi dolgun saç için herşeyi yapabileceğini düşündüğü için daha gerizekalı yoksa reklamdaki erkekler romnatik fön çekildiği her halinden belli 3 tel saç için finocuk olduğu için mi daha gerizekalı...(Bu ülkede ne önemli şeymiş şu saç,her türlü libido fazlasının sebebi saç yani o kadar insan uzvu dururken saç pess)





Bi şişe blandax al yıka,Kibariye'nin annesine bile benzesem Murat Boz gibi adamlar yoluma paspas olcak öle mi.Bırakın bunları yaaa...





Bak bak aklıma bu serinin bi diğer reklamı geldi.Tezlerini çürütcem kendi reklamlarıyla vurcam bunları bak....Şimdi Hadi Can'lı reklamda Can da Tikiydi,kızımız da tikiydi...bi derece kadar oğlanın kızımızın kuaför elinden çıkma krepeli saçına deli olmasını anlarız.Ama bi de rockcı oğlanları dinlemeye bara giden kızların olduğu blendax reklamı vardı.2 adet kuaföre gitmeyip naturel saçlarıyla gelen kızımız seni mi beni mi beğencekler tartışması yaparken,gene dolgun saçlı kız giriodu tuvalete bu gariplerim pis pis bakıolardı kıza...Nitekim rockçı oğlanlar da dolgun saçlı tikican kızımızı alıyolardı sahneye.Al sana yalan hangi salaş rockçı oğlanın yanında öle kız gördün ey okuyucu bugüne kadar.Teoman'ın Beyoğlu'nun arka sokaklarında bademcik ameliyatı yaptığı sırada kameralara yakalandığı kız öyle miydi allah aşkına.Alsana külliyen yalan,reklamınızı gerçeğe uygun çekin bundan sonra benim tepemin tasını attırmayın...:)

Yazdıkça da gelio aklıma bunların facia reklam zinciri.Bi de park yeri için kapışıolardı ya...Dolgun saçlı kız arabadan şöle bi çıkıp salınıodu erkekler,ağzı açık kalıodu bunlar da park yerini kapıyolardı.Eh be kardeşim benim şampuana ihtiyacım yok allah tarafından dolgun kıvır kıvır saçım var(Kibariye'nin annesine de benzemiyorum) her gün nie sinir krizi geçiriorum trafikte...Her dakka bi camış sıkıştırıo,girmeye çalıştığım park yerine caart diye arabasını sokuyo,flaşörle kornayla taciz ediyo

Yok katılcam ben bu kampanyaya hayalimi yazıp yollicam.Hayalim ne mi:Dünya'nın bi gün Blendax reklamlarındaki erkeklerle dolu bi yer olması.Belki mini cooper'ı kazanırım belli mi olur,Ben Blandax almaya gidiorum hadi pai pai:)))

Post'tan yaklaşık bi saat sonra gelen edit:Şu dakka itibariyle reklamı detaylı izlemiş.Bi de internet sitesi olduğunu öğrenmiş: http://www.blendaxkizi.com/ Burda çalan akıllara zarar jingle'ı dinlemiş biri,olarak bi daha iflah olmicamı düşünüyorum :S

0 yorum: