Justin Timberlake'i eskiden hiiiç sevmezdim.NSYN'C dönemlerinde falan.Çok itici gelirdi.Ne bilim hep şey tipi olduğunu düşünmüşümdür onda böyle amerikan gençlik filmlerinde amerikan futbolcu okulun yakışıklı popüler ama gıcık çocuğu vardır ya.Ha işte o.Esas kız kesiktir buna ama yüz vermez oğlan zira zillinin aşiftenin önde gideni popüler kızla çıkıyodur.Kızınsa peşinde daha yakışıklı efendi ama popüler olmadığı için bu özellikleri başta göze batmayan bi oğlancık vardır.Film sonunda popüler oğlanın nası bi eşşoleşşek zibidi olduğu ortaya çıkar muhtemelen bi partide falan kız şımarık bebenin kafasını punchın içine sokar herkes götüyle güler kız da efendi oğlanın kollarına atar kendini.Ahahah üşenmedim anlattım ama o hey bebeğim bu akşam napıyoruz diyen piç bebenin tipi var Justin'de.Ama sonradan o gudik gruptan ayrılınca böyle bi adam oldu doğru yolu buldu.Tarzı değişti daha bi erkeksi oldu,saç sakal yaptı,güzel şarkılar yaptı solo albümlerinde.Dedim potansiyel var sevebilirim.Sonra Future sex Love Sounds albümüyle iyice barıştım kendisiyle baktım Sexy Back'in klibini falan salyalarım aka aka seyrediyorum.Dedim tıfıl oğlandan erkeğe adım atttın oldun sen bebeğim oldun :D



Ama gel gör ki son dönemlerde bu müzik piyasasında dönen bi trend mi diyim var ki,bu çocuğu resmen orta malı etti.Justin'le yiyişmeyen giremez trendi.Bütün kadın vokaller bi patlama yaşamak için kendilerini Justin'in kollarına atıyolar.Tamam hoş adam müziğini de geliştirdi ama başka adam mı yok allasen herkes sülük gibi buna yapışıo.Garibim bu da herkesle öpüş koklaş mıncış,bunun da işine gelio tabi çakaaaaal niye garibim diyosam :DGidip prodüktörlerine diyolar bence.Hey Johnny falanca yaptı filanca bilmemne konserinde mıncıklattı benim eksiğim ne dostum,Justin olmadan bu albümden bi poh olmaz ben sana söliim,bastır parayı bol erotik bi klip çekelim diye.



Sanırım trend Madonna'yla başladı.4 minutes'ta arzı endam ettiler birlikte.Hoş Madonna'dan daha cesur bi klip beklerdim şöle daha erotik ama dansla yetindiler,boyum kadar bebelerim var ayıp dedi heralde.







Kronolojik sırayı tam çıkaramadım artık ama sonra boş durur mu Rihanna da hemen transfer etti kendisini Rehab klibinde bol bol oynaştılar.Kardeşim niye Justin git kendi erkek arkadaşınla öpüş oynaş Chris Brown'la yok olmaz illa ki Justin.Maroon 5'dan Adam Levine'le düet yaptı Justin'i mıncıkladığının yarısı kadar mıncıklıosa onu noliim :)








Sonra sonra sırf kliplerde değil konserlede showlarda da sexy ikona görevini yerine getiriyo Justin Bey.Hatırlıyoruz hemen Janet Jackson'ın göğsünü açıvermişti bi konser esnasında.Janet aa walla planlı değildi ben şaşırdım bilmemne dese de inanmıyoruz çünkü madem bilmiyodun göğüs ucu niye taşlı bişiyle süslü?Ha söle bakalım.Edepsiz edepsiz konuşturuolar insanı töbe töbe:P









Al bak Kylie abla bile boş durmamış ben de avuçlatırım Justin'e neyim eksik demiş te allam yarebbim yaaa :))








Beyonce artık Jay-Z'den korkusuna mı nedir.Erotik klip çekemedi ama aman Justin'li görünmekten eksik kalmiim die,birlikte bi skeçte oynadılar.Sözde Single Ladies'e klip çekilio Justin de aslında kadın olması gereken dansçılardan biri üstünde mayo ayağında topuklu ayakkabı.Allam tam rezillik ya puhahaha.E öyle olmassa böyle ama bi şekilde hep Justin mutlaka Justin ;)Video da şu








Ve son eksik kalmayan ablamız Ciara.Love Sex Magic klibine Justin'i transfer etmiş,ki diyebilirim bu hatunlar arası en cesur klibi de o çekmiş,insanın biz çıkalım siz rahat rahat takılın o zaman diyesi geliyo nihahah.








Herif dünyanın en yakışıklı adamı değil bana göre,ses desen gene süper değil sadece T.I el atınca iyi albümler yaptı bi de böyle karılar arası popüler olunca allah yürü ya kulum dedi buna işte.



Bi de ben bunu zenci kadınların yanına yakıştıramıyorum bi türlü ya.Hayır ırkçı falan diilim ama zenci hatunlar böle maşallah iri yapılı oluolar.Bu yanlarında tıfıl kalıo beee.Hani bence bu hatunların yanına kaslısından irisinden dövmelisinden zenciler daha bi yakışıo ,resim tamamlanıyo yani.Baksana yukardaki resme Beyonce'nin baldırlar bununkinin iki katı muhahahah.Aman bana neyse kim kimle öpüşüp koklaşırsa koklaşsın,dinler geçerim bebeğim.Ben meşur olsam napim Justin'i Azis'le çekerim klibi walla eheuheueheueh



Dur kı çok bloglaarda dönüo ama ben de koyayım Ciara'yla Justin'in klibi eksik kalmiim.Hadi baken izleyin gözünüz gönlünüz açılsın.Muah ;)





Ciara Feat. Justin Timberlake - Love Sex Magic (New)
Yükleyen Lemongol


UKTURK'ÜN UYARISIYLA EDİT:ATTENTİON PLİİİİİZ!!!BLOGMANİA OLARAKTAN BLOG ÖDÜLLERİNDE YARIŞIYORUZ TOPLULUK BLOGLARI KATEGORİSİNDE ALLAH RIZASI İÇİN Bİ OY VERİN ÜŞENMEYİN GİRİN İKİ DAKKA KAYIT OLUVERİN ELİNİZE Mİ YAPIŞIR HADİ BEBİŞLERİM HADİ CİCİŞLERİM,OY VERENİN AŞK HAYATI SÜPER OLSUN JUSTİN GİBİ HERİF BULSUN,HERİFLER DE ADRİANA LİMA BULSUN VERMEYEN BIYIKLI KARILARA RECEP İVEDİKTEN HALLİCE HERİFLERE DÜŞSÜN İŞALLA :D

17 yorum:

Missipipi dedi ki...

ben bu klibide şarkıyıda pek beyendim
özellikle castin yerde yatarken karı geriye atıoya kendini oyeee

Tuana dedi ki...

Ciaranın fiziği çok ii, birde baya elastik bir vücudu var. Klip resmen erotik film gibi olmuş.

Yalnız Justin konusunda seninle hemfikirim, adam bana çok itici gelio ya. Ama maşallah yabancı hatunlar bitio adama anlayamadm :)
Aynısı bizim sınıfta mevcut hatta eleman ondan daha şekil, ama bana igrenç gelio.
Ne diyelim zevk göreceli bir kavram :)

nevruz dedi ki...

bu kdr olur dün bu klibi izlerken bende aynı şeyi söyledim bi ben kaldım justinle klip çekemedim dedim,adamda şeytan tüyü var vesselam,klipte ayrı bi panel konusu ztn buram buram erotizm,bu kdrda göze sokulmaz ki kardeşim klibi izlerken ben utanıyorum valla

nevruz dedi ki...

ha bide ben bakınmıştım ztn ayıptır sölemesi sana vercektim oyumu seni bulamadım valla babem,bakan körümde azcık,du iyi hatırlattın bidaha bakem

babegazelle dedi ki...

missipipi:he walla insan özeniyii;)

tuana:hakkat o boyutta bi kadın için baya elastik meaşallah evet ya justin tipli herif dolu şahsen benim de çok ilgimi çekmio:)

nevruz:zorla yarattı o şeytan tüyünü en baştan yoktu bence ii yaptı olsun takılsın gençler yaa bu arada thank u beybi almış kadar oldum ama benim öle hırslarım yok wallaböle iyiyim hiç düşünmedim kişisel katılmayı o yüzden ukturk paşa blogmania olarak katmış bizi oraya ver anacım muah

böcük dedi ki...

sapık bir izlenim uyandırıyor bu bebe bende. sevmiyorum ben. ellemediği kadın kalmamış aten pehh :Pp

stickman dedi ki...

bu justine bi şaka yapmışlardı icra geldi diye, herif oturdu ağladı. yaaa öyle kliplerle oynaşmakla omuyo bu işler justinciğim.

babegazelle dedi ki...

böcük:bencede var bi sapık bakışlar nein anam bile isteye elletiolar ben napiim :D

stickman:hadi bee ay çok merak ettim walla ben bilmiorum onu ben saturday night live a çektiği şebek skeçleri biliorum kopuorum onlara heheh

Elâlemin akıllısı dedi ki...

Videoya koptum :D
Bizim ülkede bunu hangi erkek sanatçı yapardı ki acaba, hiçbiri tabii, düşünemiyorum bile :d

babegazelle dedi ki...

e.a:ben menşur olim ben de mırat bozla yiyişcem walla bak yapıcam bunu ciaradan beter şeler yapıcam ona nihahahah

нαηdєχσтι¢ dedi ki...

bayaa erotik evet. justinde maşalla klip çkme bahanesyle ciarayı avuçluo braz burdan azıcık şurdan :D Şarkıyı beğendim(Y)

efsa dedi ki...

bu adamın ilk klibini izledim. resmen 5 kere daha izledim. o nasıl bir çekimdir seksiliktir. arabanın üzerinde oturan zenci kızın yerinde olup böyle nefes nefes olmak için eridiydim...

begendiğim ender adamlardandır sanatcı olarak :) ama sadece o klipte

owl dedi ki...

justin de bir keramet var demek ki kardeş :))

babegazelle dedi ki...

efsa:yönetmeni ii dimekki çıkarmayı biliy seksapeli;)

owl:artık dediim gibi onda mı etrafında bunu adam edenlerde mi bilemicem doğru pazarlama olduu kesin:D

Mrs. Baros dedi ki...

son klip kötü ya, sevmedim ben

MoonSun dedi ki...

Bence Justin'i Madonna trend yapti :)

babegazelle dedi ki...

baros:ciara bacı biraz fazla atıo kendini ordan oraya ama seksü bence

moonsun:katılıorum beybi;)