Mim dalgası uzuuun bi zamandır durulmuştu baktım bu sabah geri gelmiş.Nazocum beni mimlemiş,göster bakiim çantanın içinde ne var demiş.Hay hay diyorum gösteriyorum hemen.Bak size kıyak yapıp gayet düzgün temiz bi foto çektim,çantanın içini açıp da olduğu gibi fotosunu çekseydim,hepiniz kaçardınız burdan;).Öncelikle,evden çıkarken mutlaka ay du şunu da aliim bunu da aliim,hava güneşli ama ya yağmur yağarsa şemsiye de alim anasını satim tarzı bi piskopatlığa büründüğümden dolayı,çantalarım hep bavul boyutundadır,ve genellikle inanılmaz düzensiz ve pistir içleri.Aaaa bi insan bunu söyler mi ayol hiç utanmam da yok :DDDD ama öle napim yalan mı söliim şimdi,içinde 1 sene önce yarısı yenmiş yarısı duran kek mi ararsın,dökülmüş püsküüt kırıntıları mı ararsın,hangi ruja ait olduğu artık meçhul olan ruj kapakları mı ararsın hepsi vardır.Geçen gün eski kopyalarımı buldum çantada,deste deste hala duruyolarmış eheueheue.Ne var acaip kopya çekerdim ben örenciykene.Bak bak toplaşın acaaaayip tüyo vercem örenci milleti eheuhe.Çantanı alıcan öngözüne özenle küçültülmüş kopyaları koycan(fotokopicilerde artıkın böle bi sektör var)Tabi biraz üniversite formatı oturma düzeni lazım,tekli kolçaklı sıralar falan.Önündekinin sırtını dayadığı yere çantayı asacan.Sora hocanın dalgınlık anlarında açıp açıp bakcan hihihih,çok pisim yaw:PNeyse konuyu saptırdım,ahanda buyrun çantamın içinden bi kesit :



-Yaz kış eksik olmayan güneş gözlüğü

-Mutlaka en az bi avuç ruj,yanlarına duruma göre değişik makyaj malzemeleri ekleniyo kapatıcı olsun göz kalemi olsun
-Cüzdan doğal olarak
-Çantamın pasaklılığının şahidi,kırılmış ağzı burnu bi yere gitmiş mp3çalar,çalıo hala ama :)
-Fotuğraf makinesi
-Ağız spreyi,duruma göre yanına sakız,rocco strip vs de ekleniyo,Pasaklı olmam hijyenime önem vermediğimi göstermez hıhh :P
-Parfim
-Cep telefonum,uzun ottibis yolculuklarında radyo dinlemeyi çok sevdiğimden dolayı,kulaklıkları ve murtaza.Murtaza,ordaki balık şeklindeki cep telefonu kılıfım benim.Çantamdaki en life-saver şey belki de.Bu telefon o çantada hala böyle normal gözükebiliyosa,sorumlusu Murtaza'dır.Murtaza'dan önceki cep telefonumu görmek bile istemezsiniz :)
-Anahtar doğal olarak,hoş sürekli unutup kapıda kalma durumum var ama çaktırma ;)
-Majeziksiz çıkmadığım halk arasında bile çok iyi bilinir,bundan dolayıdır ki ağrısı olan ilk bana başvurur,sende vardır kesin diye
-Biber gazı spreyi,ite uğursuza karşı,kullanmadım hoş hiç,allah kullandırtmasın tabii.O diil de "olm biber gazı spreyi aldım,bi haftadır biri saldırsa da denesem diye gece yarısı çalı çırpı arasında kuytularda geziniorum,kimse saldırmadı bu nası iş yaw"diyen bi arkadaşım var ekiekiekiii
-Anam aslında klasik hatun çantası işte,resimde el altında bulamayıp koyamadıklarım arasında ek olarak peçete olur,ıslak mendil olur ha bi de genellikle bi kitap olur.Bu kadar yaaağni
Paslıyoruuum cool cookie fasulye ve amelie çantalarını göstersinler isterlerse bakalım

14 yorum:

Böcek dedi ki...

ya çanta kullanmaktan nefret etsem de mecburen kullanmanın verdiği bi işkenceyle :) kendisine özen göstermeye çalişirm haliyle naparsın:P

Unknown dedi ki...

enem, allahtan erkeklerde çanta mevzuu pek gerekmiyo... şükrettim bir kez daha! =)) o değilde biber gazını bulabilceenmi sen, el altında bi göze felan koy bari, allah korusun...

Brc dedi ki...

çantana bayıldımmmm

Amélie Poulain dedi ki...

ay gazelle beni mimlemişsin çok mutlu oldum.(=
şimdi zor geliyor; ama yakın zamanda ben de bir çekeyim çantamdakilerin resmini.(=

Adsız dedi ki...

:) anahtarlik super

cool cookie dedi ki...

Babecim masallah yok yokmus:) Cuzdanın gercekten hosmus..En kısa zamanda ben de cantamı dokup saçıcam :) Sayende anacım:P

Adsız dedi ki...

bebişim herşey süper de iki noktada koptum 1st o mp3ün hali neee:) 2nd biber spreyini sen çıkarana kadar çanta gitmez mi zaten Allah korusun:)

Ay BU KIZ dedi ki...

ehahehe.. o mavi balıklı minik cüzdanımsı şeyden bendede vaaarrr :):) yaklaşık 15-18 civarığğ selapk mendil alınca hedaye veriylerdi.. sırf maviş şapşal balık için almıştım :):):)

babegazelle dedi ki...

böcek:mecburuz çantaya netcen

serzeniş ve tuğba:o biber gazı muhabbeti bugün geçti aile arasında hayatta bulamam açana kadar karanlıkta sonra deliği sapığa doğrultana kadar hakikaten sakat iş

brc:saol cnm yanlız alınıo çanta deme valiz o hgehehe

amelie:ni zmn istersen bekliorus;)

dilek:feci şekilde yıkanması gerkiyo hihih

cool coookie:ya o kadar kokoş diilim normalde sporumdur ama o cüzdanı gören bi arkadaşım garanti leoparlı da yatak çarşafın vardır demişti çok gülmüştüm:)

aerodinamik:evety evet selpaktan çıkıodu,murtaza hayat kurtarıcım o zmn o olsa mp3çalarım da bu hale gelmezdi:(

ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ dedi ki...

En az benim kadar pasaklısın tuttum;) bide biber gazı spreyinden bende istiyorum :)

osuruktanteyyare dedi ki...

ve majezik bir gün daha günü kurtardı:D
her kızda bulunur :P

assortiek dedi ki...

herkızın çantasında bir nivea dudak stiği mutlaka war galibaa:)

babegazelle dedi ki...

assortiek:o nivea diil golden rose hep nivea kullanırdım bigün kalmamış bunu aldım ve o günden beri komple golden rose çilekli dudak koruyucuya geçtim,dandik mandik acaip güzel renk verio gün içinde hep ruj niyetine onu kullanıorum tavsiye ederim

osuruktanteyyare dedi ki...

bende golden rozun vişnelisini almıştım bi kere nivea yerine
vişne zatn renk verio goldenda kalıp kalıp dudağımda kaldığından çok pis oluo
yani vişnelisini pek tavsiye etmiyorum:D