Allahım şu dakka tv'de yeni bi yarışma programının tanıtımı döndü,dönmesiyle verdiği şokla beni yerden yere vurdu Yabancı Gelin.Yayında yapımda,böyle bi projenin ortaya atılmasında emeği geçen herkesi allah nası biliyosa öyle yapsın.....Neresinden başlasam da çemkirsem bilemedim şimdi.Format bizim olay yaratan gelin kaynana,aynı eve kapatıp çiftleştirme,bu işlemi yaparkene de bol bol birbirinin saçını başını yolma formatıyla aynı.Bissürü olaylar oldu hatırlayın bu yarışmalarda.Semra Kaynana gibi felaket başımıza geldi,efenime söliim evlenenler boşandı,olaylı hayatlarıyla Seda Sayan'a konuk olup zehir zemberek açıklamalarda bulundu.Neyse ki kaldırıldı programlar da rahat bi nefes aldık.Nerden bilebilirdik ki bin beterinin geri döneceğini...




Ulan Türk kadınının rus karısının elinden çektiğini Yahudiler Hitlerden çekmedi,yuvalar bozuldu etti.Bunlar tutup bide yabancı karılar gelin adamlarımızı altın tepsi içinde alın elimizden diye program yapıyolar bol bol çanak tutuyolar.Yapımcı karıların kocaları Rus'a gitsin de görsünler dünyanın kaç bucak olduunu işallaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!


Şurda sayısal korkunç gerçekler var.Her 4 kıza 1 erkek mi doğuyomuş ne.Olanı da yabancılara verelim biz avcumuzu yalayalım.Bu ne sexist ülke aq yaaa.Aynı yarışmayı kadınlara da yapın.İsveçten,İtalyadan,ne bilim Fransızından en güzel adamları toplayalım Avrupalı aşifteyii neeetcen,ne varsa cefakar hamarat sadık türk kızında sloganıyla Türk Gelin diye yarışma programı yapalım.Hıı hııı bu niye olmuyo????Yapın en önde ben gidicem anasını satiiim....


Hadi bunları geçtik.Aynı yarışmada yurdum kaynanası Türk kızına yapmadığını bırakmadı.Kız acık cilveli diye orsbu muamelesi gördü(Bknz Semra kaynana vs Sinem)"Pantolon ütüsü çift paça olmuş hiç iş öretmemiş anası almaaaaam oğluma almaaaam" diye yerden yere çaldı.Şimdi noolcak da Avrupa Birliği normlarına döncek,kıçını başını yayıp oturan,iş yapmaktan anlamayan,5 tane adamı birden çekinmeden götürcek gavurun kızını bağrına bascak????Ahlaki çöküntü olur bu program aha şuraya kertiyorum.adamlar birbirini vururlar,Natasha dün gece ben yokken sana lap dance yapmış görüntülerden izledim,tutmayın leynnnn beni a.q'cam senin diye.Kızı alınca da törenle müslüman neyim yaparlar,töbe ettirirler Sofia olur Safiye ooh mis.Allah sonumuzu hayır etsin >:x



Bide bissürü rus karılarıyla evlilik ayarlayan site var allahım aklıma mukayyet ol.Ahanda.Ajanslar kurmuş herifler,sen daha uyu türk kadınııı!!!!Bak rus meraklısı erkek evet evet sen ben sana diyim,bunlar 20lerinde iyi ama 40'ı gördümü pespayeye dönüşüyolar yaa,bide rus yemekleri irenç sonra ananın etli yaprak sarmasını ara ki bulasın...neyse demiyorum ben bişe,zaten İtalya'ya taşıncam anasını satim huhh :S

------------->

22 yorum:

cesetizleri dedi ki...

bunu da izlerler şekerim.. ahh ahh.. neleri izlemedik ki milletcek..

Adsız dedi ki...

Bokunu çıkardılar bak gör paso zengin dedeler rağbet etmezse ne olayım.İçimi mi okudun canım ya tatil köylerinde hep bu tezi savunurum 30 a kadar süper sonra ahanda böyle oluyorlar ruslar. İyiki beyaz ve sarı değiliz sarkmıyoruz bu ahle gelmiyoruz :)

cool cookie dedi ki...

Bir bu eksikti..Bakalım daha neler gorecegiz.

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

görünce ben de bir yuuuh çektim ya işin suyunu çıkardılar iyice.dediğin gibi sıkıyorsa yabancı damat versiyonunu yapsınlar da görelim bakalım tepkileri :D anaaam biz vermeyiz kızımızı elin gavur herifine olur bu sefer peeeh

ben de geliyorum italya ya kıs la şatemi kantaree xD

Pilli-Cadi dedi ki...

gazelle bayiliyorum su kizip kizip küfür ederek yazdiklarina yaa:D:D:D
valla olayin ciddi boyutunu filan unutup kahkahalara boguluyorum:D

ya canim cidden biktim artik bunlardan.
ogullarinin cüküne bu kadar düskün anne bi bizde vardir herhalde.
allah topunu top etsin bunlar.
ah su rtük'ün basina beni koycaklar ki hepsini hepsini yasaklarim bunlarin.
yasakci zihniyete evettttt!! (istisnalar kaideyi bozmaz)

ya cidden toplumu boka cevirdi bu programlar. bi arada mini etek giyip yarismaci adamlara masanin üzerine cikip etegini havalandira havalandira dans eden yarismaci kizlar vardi. Hey allahim yaa

osuruktanteyyare dedi ki...

yuh artık
ay zaten yeterince evlendirme zımbırtısı vardı ne gerek var şimdi
bide sarışın ve zekimine öle bi yarışma başlicakmış
bi ara güzel ve dahi vardı paso kızarın kıçını seyrediyoduk
buda na benzer kanımca :/

dbetsy dedi ki...

inanmıyorum ne biçim program öyle fazla izlenmez modası gecti gibi

babegazelle dedi ki...

cesetizleri:izleriz anam bi kutu çekirdek,hatat türk kaynanası gaza gelir olm biz de alalım diye sınır kapılarında bekler walla peh özenti milletiz

cw:hahaha dedeelr ha,anam aynen öle bunlar bide analarıyla geliolar ya bazen antalya yörelerine bizim türk de aşık oluo ya sıçtıım sarı saçına mavi gözüne zombi beyazı tenine,kafayı kaldırıp yanındaki anasına baksa görcek kısın geleceğini de nerdeee:)

cookie:walla ben şaşırmıom artıkın

pinkzorro::kesinlikle öle,türk erkeği gavuru alır kız almaya kalktı mı yer yerinden oynar

pilli:hahaha napim yaa bozmiim hanfendi çizgimi diorum bozduruolar:)tabi cnm güzel ve zeki ordaki slk kız sora şu şarkı yarışmasına da katıldıydı şarkı bile yaptıydı sarışınım ama aptal diilim die töbe yarabbim bu rus gelinler de bizim ekranlara mal olurlar işte hıhh

teyyare:ciddi misin ya sarışın ve zeki ha,allahım sana geliorum kaldırcam atcam o tvyi camdan aşşa anasını satim

dbetsy:geçti de işte canlandırmak için yabancı versiyon yapıyolar akıllarını yediklerim

tuba dedi ki...

yav ben de gördüm şok oldum. tez zamanda bunun yabancı damatlı versiyonunu da yapsınlar görelim. eşitlik istiyoruz! :P

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Kesinlikle belli bir yaştan sonra korkunçlar. Birde mok atmak gibi olmasın ama Ben İstanbul Üniversitesi'nde okudum, Beyazıt'da, bavul ticareti zamanlarında hergün yakın temas halindeydim. Belli bir yaştan sonra bu ablaları kıl basıyor yada hep kıllılar ama belli yaştan sonra almamaya başlıyorlar. BÖgggg. Yav Babegazelle neler yazdırıyorsun insana yavvvv.

Brc dedi ki...

ya evey bende bunun reklamını dün akşam gördüm ama bak gör reytng rekorları kırıcak bu datü ev kadınları tarafından izlenicek.artık inanmıyorum böle şeylere ztn herşeyde reyting ugruna aman kavga olsun tvde karılar birbirne girsin. olay bu

stickman dedi ki...

4 kıza 1 erkek mi doğuyomuş? nerde? Türkiye? ben kime doğdum o zaman, kimlere diyim daha doğrusu. 4 kız hee. fiftisent gibi klip çekerim bea.
(fotoğraflar arasındaki (---->)ok'a yıkıldım.)

Ay BU KIZ dedi ki...

heheh.. bende ok'u çok takdir ediorum.. :) bu arada nerdesin dadlım yaaww... güncellemelerde seni görmiiince kötü oliyy insan.. yüpten gerii dööğğnnn..

Brc dedi ki...

nerdesın ya seeennnn??? gunlerdır yoksun

Brc dedi ki...

merakta ederım :D

Amélie Poulain dedi ki...

Geri dön, geri dön, ne olur geri dön... =D

Özledik be, nerelerdesin?

Adsız dedi ki...

Ben bilgilendireyim blog camiasını.Babe'm Angaraya evisine kavuştu amma ne telefon var ne internet.Sıkıntıdan kuduruyor.Neyse bugün hallettik sanırım.Çok yakında yine aramızda olcak hayırlısıyla.

siminya dedi ki...

6 gün olmuş, tatilemi gittin gazel ? Şu meseleyede bu kadar sinirlendiğine değmez bunları dizi gibi izleyeceksin,gülüp çekirdek çitleyeceksin, hiç kimse panik yapmasın, güç bizde

siminya dedi ki...

hım berrinim in yorumunu gözden kaçırmışım, çok yakında yepyeni kadrosuyla yayına girecekmiş babagazelle :)

babegazelle dedi ki...

geldim geldim hehehehe,merak edenler saolun açıklamaları yaptım eheheh

RoNaLDiNHo dedi ki...

Artık tvciler ne yapacağını şaşırdılar. Helal olsun diyom. Bunların izleyicileride kırolardır kesin... Şöle adam akıllı bişi yapmıyorlarki izliyelim...