Yok anam yok ciddi bi kıroluk potansiyeli var bendee....Postmodern şiir amerikan kültürü,bıdı bıdı at hepsini bi kenara bence hepimizin içinde var...Ne var bak sayacam ben hak verceniz şimdiii aha lan bende de varmış diceniz




Hanginiz hayatında bi kere olsun bangır bangır şantöz eşliğinde mahalli havalar çalan bi düğüne gidip çıt çıt çedene eşliinde çatır çatır göbek atmadı.Şahsen ben büyük zevkle yaptım yapıoruuuum...Misketi duyunca bizim akademisyenliğin doruğuna çıkmış hocalar bile paldır küldür piste döküldü hiç şimdi ben hiiiç yapmadım demesin kimse bana




Sonra ben İsmail YK'ya da acaip sempati duyuyorum.Konserine bile gittim....Üstüne farkettim ki öle özellikle dinlememe rağmen biliorum şarkıları kıyıdan köşeden artık kollektif bilinç mi,ordan burdan kulağa çalınması mı bilmem.Bildiğim şu ki alanı Tarkan'dan bile fazla coşturmadıysa noliiiim.....Adam sabah programının birine çıktı sırayla orkestradaki bütün enstrumanları çaldı....hadi değme sanatçıyım diyen çıksın da çalsın ben de göriim.....Sevgiline mi kızdın kardeşim,aç dinle allah belanı versin'i son ses bak ne gam kalıo ne tasa eheueheueh Sanki ananızın karnından Coldplayle efenime söliim Amy Winehouse'la çıktınızz.




Çocukkene de bayılırdım ben Emrah,Ferdi Tayfur,Orhan Gencebay filmlerine...Hala da izlerim...Ne var yaniii ortada delikanlıyım diye gezinen arabasına güvenen ama kavga gördü mü accık dötü sıkıştı mı fıyan en ii ihtimalle hatununun arkasına saklanan çakma delikanlıların yanında adam be onlar,fakir ama gurulular allahına kadaaar heyttt coştum tutmayıın...Türk kızıyız hepimiz şurda gözünüzü sevim bize light avrupai erkek gelmez anacım...Bizimki höt dicek,yeri geldi mi bune lan dicek,sahiplencek manyak gibi...Siz beğenin Sawyer'ı Mawyerı hepiniz tam türk usulü adamlarla evlenceniz hiç boşuna falcıya malcıya gitmeyin ben söliyiveriim burdan sizeee ekii ekii ekiii




Şu illede Roman olsunda bi hatun var Bursalı Gülçin.Ben bayılırım cinganlara bide kesin ben önceki hayatımda cingan flndııım ondan acaip sempatim vardır.Anaaaam abla bi okuyo bi okuyoooo içine bülbül kaçmış vesselam.Ben bi efkarla dinliorum onuuu üstüne Yaşar İpek'in bi şarkısı var en çok onu seviorum bu aralar ağşkkkk sabır ister yüğreeek ister bendeee vaaaaar yaaaağrrr şunu biiil gururumda sevgim kadaaaar die böğürttüre böğürttüre dinniom onuu mahallleye karşııı....Oh ii yapıorum e fenalık gelio bazen gıy gıy gıy disco yabancı bilmemne arada öze dönmek gerek isteyen isterse gıro desin gıroyum var mıııı hııh.Bi de huy edindim arabada müziği baarttırıorum,kolumu da çıkarıorum camdan modifiye şahinci gençlik gibi orayı burayı kesiorum,hep onlar mı yapcak azcık da ben yapiim ne var....




Hepinize gıro günler hadi bu saçmalığı noktaliim burda:DD






0 yorum: