Şimci malum en yakın arkadaşlarımdan biri evlendiği için baya özendim baya bi ne giysem sorunsalı yaşadım.Sonra evdekilerden bişey giymeye tam karar vermiştim kiii.Bizim burda pazarda gezerken mor sarı şifonu gördüm ve hemen yapıştıııım şaka gibi 5 kağıda aldım kumaşı,başladım validenin başının etini yemeye dik bana bunu illa diye,ki düğüne gitmeme bi hafta falan vardı kumaşı aldığımda.Annem 5 gün kala falan girişti dikmeye ama,canı çıktı kadıncağzın resmen,sonra da yorgunluktan hastalandı yataklara düştü zaten ki hastalıkla beraber elbisenin ufak detaylar kalınca giyemedim ben elbiseyi,başka bi düğüne geceye organiza
syona artık herneyse kaldı...

4 yorum:

nergisce dedi ki...

cok güzel olmus:)güle güle giy

babegazelle dedi ki...

çok teşekkür ederiiim:)))

Adsız dedi ki...

Çok güzelmiş sarı olana da bayıldım.Ayrıca Sibel Can'la piştide süpermiş :) Nereden elbise çok cici pişti olan.

babegazelle dedi ki...

Craft woman çok sevindim beğendiğine:))Sibel Can'la pişti olup benim bütün orjinallik hayallerimi yıkan elbise'nin kumaşları Ankara Beypazarı'ndan.Orda kadınlar başlarına bağlıyo onları...Ben görünce bundan güzel maxi elbise olur dedim,annem de saolsun dikti tarif ettiğim şekilde