"Davulu dengi dengine çalmak kolay,biz bir tane patlak davulla dünyada ses çıkartmaya çalışıorus,asıl kahraman bizleriz.."Diyor Aksak şimdi ben şu bloğu yazarken Yakup'a..İkisi de aşk acısından muzdarip,ikisi de kaybeden ...Hırsız-Polis izliorum gene evet her zamanki gibi....Her zamanki gibi hastayım repliklerine özellikle Aksağınkilere...asıl komiserin hastasıyız ama neysee...Dağıldı konu aslında bundan bahsetmicektim ben kulağıma çalınınca Tv'den imprompt gelişti giriş affola:)))


Eskişehir'e gidiorum ben yarın..En ii arkadaşlarımdan birini everip gelicem:D.Anaaam koştur koştur öldüm bugün gene bütün hazırlıklar son güne kaldı.Kuaförüydü bilmemneyiydi.Annem koştur koştur bi elbise dikmişti gene ama aksaklıklar çıktı sanırım onu giyemicem...Daha önce hazırladığım siyah straplez elbisemi giycem.


Diğer elbise tam bitince koyarım artık buraya...Ama şimdilik kınada giymeyi planladığım gene annemin dikip benim patron çıkarıp biçmek suretiyle yamaklık yaptığım elbiseyi koyayım...Aahanda buu






Bide convertibe kumaş kemer yaptık ister tak,ister takma




0 yorum: