Bizim bi Belgin vardı ya hani ilk aldığımda koydum bilin bakalım bundan ne yapcam dedim bilmeyen varsa previous postslardan buluversin bi zahmet.Ahanda anamgille ben aldık bitane plastik manken boyadık süsledik lamba yaptık:)))Concept'in böle dişi bişeyler olsun istedim malum odam çok kokoş yatak örtüm perdelerim fln hep janjanlı,netten böle pin-up kızları olsun dudaklar danteller ayakkabılar aklınıza gelen ne kadar kız işi şey varsa resimlerini buldum,renkli fotokopi çektirttim,sonra mankene transfer tutkalıynan transfer ettim...Boyutlu boyayla yazı yazdım üstlerine nerdeyse hiç boş yer kalmadı her yerini ıncık bıncık doldurduuum.Mankenin memziklerine de semt pazarından 2.5liraya ikizlere takke aldım dantelli,eteklerine de perde boncuğuuu eheueheue.Annemlerin teee evlendii zmndan kalma abajur ayaklığı vardı böle oymalı moymalı süper bişi annem kıyamadı hiç onu atmaya,koyduk onun tepesine hem o değerlendi hem ilginç bi lambam oldu:D












Bide yakın plandan...



10 yorum:

beliz dedi ki...

Çok değişik bişey olmuş valla atmayalım değerlendirelim tebrikler...

babegazelle dedi ki...

teşekkürler efenim:D

nergisce dedi ki...

inanilmaz, inan agazim acik kaldi görünce "bu da ne " dedim ama inceleyince bayildim vallah ne fikirler var insanoglunda:) süper süper ve sevgiler

babegazelle dedi ki...

teşekkürler nergisce...İnsanın deli kızın çeyizi misali bi zevki olunca buluo böyle parlak fikirler...Birazcık sabır istio ama işlem özünde basit tutkalla tutkalla yapıştır azcık da süsle ;)

Adsız dedi ki...

çok güzelllllllll bende yapıcam melis'e

babegazelle dedi ki...

sertaç:fikirden faydalaniim diyene de serbest de yok ben yorulmiim diyen için sipariş de alınır :))

Adsız dedi ki...

Tek kelime ile ayakta alkışlıyorum bu dekopaj olayı süper oluyor yaw

babegazelle dedi ki...

Craft Woman tekrar tekrar teşekkür,bence de :)

Unknown dedi ki...

çok güzel olmşşş

servis dedi ki...

Uzun süredir aradığım paylaşım sitesini buldum sonunda gerçekten mükemmel makale ve paylaşımlarınız var. Teşşekkür ederim.Özel güvenlik kıyafetleri olarak kaliteli hizmet sunmaktayız. Yorumunuz onaylandıktan sonra görülecektir.