Kankitolardan ikisi ziyarete geldi beni...Öle ii geldi ki...Özlemişim yaaaaw.Bi de birlikte baktık kasabama


Denize bak...Huzur vermesse suratıma tükür :P Denemesi bedava,biz öle yaptık






Hmm...Kamufle olurum kafamı dinlerim elden gözden uzak durumu...Mantıklı :))Köftehor seniii







Börekler açayım dediysem kıyı şeridine gelmiş adama rakı balık sofrası kurmazsan küfret daha ii durumu olduğundan,e babam da 7 göbek yakalama olsun pişirme olsun balık experti olduundan bizde de söz konusu sofra layıkıyla (üstüne bi de Müzeyyen Senar ezgilerinin tüm mahalleye stereo yayın yapılmasıyla) kuruldu.Midye dolmalar bile bizzat babamın üretimi.Bana gelince ne balığa ne midyeye elimi sürdüm.Niye mi çünkü ters insanım işte millet denizden babam çıksa yerim hüleeeeyn düsturuyla yaşarken annemle benimki denizden çıkan allaha yakın bana uzak..Ahanda üstte görülen sofrada patlıcan mussakka yemiş insanım ben rakının yanında eheueheue...Anne tarafı adanalı ya özde ona bağlıorum bendeki bu çiköfte kebap kırmızı etten oluşan damak zevkiniiii

0 yorum: