Yani alkışlayın falan yani nihayet şu bloggera giriş yaptım büyük başarı bu ha hahahaha.Neyse ne cidden bi bloğum olduğunu bile unutmuşum bi giriim dedim nerelerdesiniz mesajlarını gördüm duygulandım lan walla bak yoksa eşim dostum nie yazmıon die çemkirişmeler içindeler bayadır ama onları dinlemedim sizleri dinledim kıymetinizi bilin he aferim:DD


Şimdiiiiii nerden başlasaaam nerden başlasam?!?!?!Yazmaya yazmaya blog yazmayı da unutmuşum ha.Çok namkörmüş bu bloggin' işi walla billa bak lafı gereksiz eveleyip gevelememden sen anla artık.Amaaaan napim bierden giricem konuya bodoslama dalayım...


Yni şöleki ben nie yazmıorum onun cevabını duyurayım kamuoyuna önceliklen.Şimdi gençler malum oraya profile de yazdım bu hatun artık ağır işçidir efendim.Ökkez gibin çalışmaktadır aslında en büyük sebebi bu olmakla beraber altında başka sebepler de yatmaktadır.Buyrun irdeleyim...


Şimdi iş güç çok şükür iyi şuan.Hani yoruluyorum ediorum ama mutluyum.


Facts abour my worklife!a gelirsek madde madde gidelim :P


-Wallaha da workaholic bi insanmışım onu keşfettim.Çalışkanım abisi çalışıorum yani :D


-Somracıma şu geçen yazıdaki gibi hala karılarla çalışmaktan hazzetmiorum.Bitanesi allah razı olsun benim işimi zora sokucak şeler yaptı bana yelloz.Bu sebepilen ben azcıcık yazsal dönemdeki nevrozlarıma geri döndüm ama tecrübeyle sabit olduundan allahtan önlemi almakta gecikmeyerek nevrozlarımdan sıyrılıp bana bak yelloz ben sana pabuç bırakmam taam mı modlarına büründüm sonuç ii oldu çok şükür.


-Abi insanla uraşmak çok zor haaa hepsi çeşit çeşit bazen ümüklerini sıkıp kenara koymak istiosun ama yaaa olmuyo öle işte lise önü mü kızım burası derler adama surata sahte sırıtışı yapıştırıp bıyık altından nazikçene laf sokma sanatında master degree olma yolunda emin adımlarla ilerliosun napıcan :D


-Maaşım olsun saçıcam lan ota boka para harcicam hesap vermeden diodum ya he canım kazın ayağı öle diilmiş kendi paranı kazanınca bu para öle kolay kazanılmıo efenim modlarına giriomuşsun(taam anne haklıymışsın mutlu oldun mu:S)Hatta hatta o bi varyemez amca vardı ya ona döndüm iki fazladan para efenime komisyon gördümü elim yastık altı yapıom walla billa yatmadan önce sayıyorum onları falan gözbebeklerimde dolar işaretleri belerio o derece yane:DFon işine mi girsem acaba hmm:))


-Özetle çalışma hayatını sevdim diyebilirim.Allah olmayana da versin he amin cümlemize.


Yazmama sebebim görüldüğü üzere yoğunluk ama tamam kabul istesem vakit yaratırdım dediğim gibi itiraf ediorum kendimi yeni çevrelere verdim.Zaten köyden inmişim şehre anam neymiş boş buldum şurayı gezeyim burayı gezeyim ha o esnada ev taşıyiim ay az bi vaktim var bilgisayar başına mı çömücem allasen modlarına girdim.Zaten böle her bloggerda bi heves kaçma dönemi oluo bence.Kritik dönem ya bıkıosun aman diip vazgeçiosun yada toparlanıosun devam ediosun.Şevk eksikliine de girdim açıkcası bi nedeni yok.Bi ara gereksiz yer kaplamiim lan bye bye diim kilidi vurayım dedim elim gitmedi beah yaşanmışlıktır nede olsa:D Yani babegazelle'in akıbeti bundan sora nolcak garantisi yok canlarım ciğerlerim hani yazarmıyım ayda bir uğrayıp ce eeeee der kaçar mıyım bilmiorum ki.Rüzgar bizi nereye savurursa bebeim.Merak edenlerin etmeyenlerin çoluğun çombalağın,amcaların teyzelerin tekmil hepinizin gozlerinden öperim.Havalar nası olursa olsun sizin havanız güzel olsun beeee yemişim babegazelle'i.beni özleyin anacım byeeeeeeeeeeeeeeeeeee :PPPPPP

19 yorum:

öykü dedi ki...

Bı daha bu kadar uzun ara verme:))
olmuyor boyle.

nur dedi ki...

1)sık ümüklerini:)
2)kapama sakın, ce ee yapsanda olur:)
3)bide ask cıksın artık su is ortamından:) ay bide bana cıksınn:)
hadi adios anacım:)

Adsız dedi ki...

şükür kavuşturana:)))

ella dedi ki...

bizde seni öpüyoruz canım :)

beliz dedi ki...

Alkışşşşşşşşşşş :)

My Smitten World dedi ki...

ayyy o tavsan ne kadar tatli öyle... benimde öyle iki tane vardi :) sevgiler

Adsız dedi ki...

maşallah maşallah:)
canlılığın hiç kaybolmasın canım
Öpüyorum..
Işıl E.

gezergen dedi ki...

ce eeeeeee

obez ve şişman bir sevgi dedi ki...

vıyh

Adsız dedi ki...

Yes indeed, in some moments I can reveal that I approve of with you, but you may be considering other options.
to the article there is quiet a definitely as you did in the go over like a lead balloon a fall in love with publication of this demand www.google.com/ie?as_q=mail.utoledo.edu ?
I noticed the axiom you procure not used. Or you partake of the pitch-dark methods of development of the resource. I have a week and do necheg

Adsız dedi ki...

“İstanbul’da NERDE NE VAR, gidemesem de BİLEYİM...”
Buyurunuz İstanbul’un kültür sanat rehberine:
http://www.bugunbugece.com/istanbul/

Adsız dedi ki...

“İstanbul’da NERDE NE VAR, gidemesem de BİLEYİM...”
Buyurunuz İstanbul’un kültür sanat rehberine:
http://www.bugunbugece.com/istanbul/

Adsız dedi ki...

Hadi babe bi ceee deme vakti gelmedi mi daha,hayırsızzzz

éLLa Çiça dedi ki...

keyifli bir yazi olmus.. eee tabi insan kendi parasini kazaninca o kadar kolay harcayamiyor, cunku o parayi kazanmak icin ne kadar bir yerlerini yirttigini animsiyor ve kiyamiyor. gerci bi sure sora aldiris etmiyorsun ve diyorsun ki essek gibi calisiyorum at gibi yerim lan tabiki alicam moduna giriyorsun..

ilginc varliklariz vesselam

Adsız dedi ki...

asdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasd

Adsız dedi ki...

Nice Blooggggg

Yasemin dedi ki...

Harika… Paylaşımlarınız için teşekkürler ve tebrikler.:)

Adsız dedi ki...

Hi i am kаvin, its mу first occasion to commenting anyplace,
ωhen i reаd this рost i thought i cοuld also
cгeate comment ԁue to this brilliant pаragгaρh.



my wеb blog :: SEOPressor V5

seolara dedi ki...

Babet modelleri ile ilgilenirken bloğunuzu keşfettim Babet çeşitleri derken Paylaşımlarınız harika buldum ve beğeni ile takip ediyorum.
Babetler
Babet Fiyatları