Soruyla başlayalım.Bir insan kızı düşünün ki öküz gibi yer cinsinden olsun.Yaz kış farketmez olsun,hayatında diyet nedir bilmesin falan feşmekan.Şimdi bu yaratığın birden hiç yemek yememeye başladığını düşünelim.Yemek yediğinde midesi bulansın,onu bırak yemek resmi görünce hatta yemek saati gelince bile midesi bulansın...E ii peki yemesin diyelim de böyle nereye kadar yaşar yaşayabilir.Yığıldığı yerde tutup kaldıracak insan bulunur mu?Doktora gitse doktor bana verin 2-3 şişe serum otelin minibarına koyayım damardan besleneyim o zaman dese deli muamelesi görür mü,yoksa zaten delirdi herşey birden çıkıyo mu,bişi yaptı da cezası mı veriliyo ne yani neeeee işaret mi bu deliricem allahım nolur söle daha net bi mesaj gönder yalvarıyorum.Tam düzeldim derken ne bu mide problemi,sıcak bi yandan eriyorum pazartesi babalar gibi dersler başlıo ki düşük alanın cidden gözü yaşına bakmıolar,teyzemi hala gönderemedim hatuna otel parası çatır çatır giriyo,anam babam oralarda perişan bi cam açtım korktu insanlar babamın surat ifadesini unutamıyorum yani..Çok iyiydim ama ilaç yan etkisi mi ne artık mideme vurdu gene:S


Ben böyle giderse haftaya sıfır bedenim ciddi söylüyorum.Ne güzel diyene bi tane çarparım istemiyorum ben ayva göbeğimden de memnundum öküz gibi yer durumumdan da selülitlerimden de sıçan gibi suratım kaldı kaşık kadar istemiyorum ben kilo milo vermek.Aynaya bakınca bi iskelet görüyorum ben.Zaten bu gidişle yol verirlerse bana podyumlara atlamayı düşünüyorum alkole de vurrum kendimi bunalımdan melek yargıcı gibi ben tekiiiim ben tekiim diye görürsünüz beni artık :S


Ömrümü yedi bu şehir bu sıcak bu stres benim.Çok samimi söylüyorum Batman'a giderim bir daha bu şehre gelmem mecbur olmadıkça.Bok varmış gibi akın akın gelip duruyolar ordan burdan cehennemin yeryüzündeki hali lan burası,tutup bide burda eğitim yapıyo insan evlatları hiçbişi demiorum artık.Tek yapabildiğim klima önünde azcık nefes alabilmeye çalışmak,avuç kadar bişi yiyebildiğime sevinebilmek.Tatilcilerin hepsine uyuzum,ben burda cehennem azapları içinde götümden ter aka aka eğitim sınav, ha nerde patladı ha nerde patlicak durumundayken vıcır vıcır havuza denize giriyolar balkonumun altında.Ulan 5 yıldızlı oteldeymişin kaç yazar işte olayın farklıysa.Bizim kattaki İngiliz çift sabahtan akşama havuzda oynaşıp peynir gibi ciltlerini istakoza çeviriyolar,açık büfede domuz gibi yiyolar ulan işallah sevişemiosunuzdur gece o yanıklardan.Arap güruhu var ki allahım ne para varımış ne zaman görsem kuyumcuda bişiler alıolar ama baştan ayağa kapalı o ayrı.Allahım ilahi güç müdür ben cıscıbıl dayanamıom hatunlar peçe arkasından gayet mutlular yani havuz başına bile iniolar öle güneşin alnına.Kurban olayım çarşafı giyince ilahi güç geliosa klima efekti yaratıyosa ben de giyerim yeter ki bu sıcaktan kurtulayım.Ben de oturup mide ağrılarıyla ne yesem de dokunmasa sorunlarıyla boğuşmadan adam gibi yemek yiyeyim.


Özetle nolcam hala belli diil.Pazartesi ağzımıza sıçmaya başlicaklar bakalım çökmüş bünye kaldıracak mı.Ya hindistana ya kabristana durumu yani.Napim kurbanlık koyun gibi bekliorum işte.Yazmicam bi daha zaten bu iş bitene kadar,ben bile keyif almıorum şurdan gelip bik bik milletin kafasına etmeye gerek yok .Aç bak arşive ne neşeliymiş bi zamanlar burası çayırlık çimenlikmiş of bide şimdi bak.Zaten belli olur o ya mucize eseri atlatıcam eskisi gibi devam etcez ha kötüsü olursa zaten kara haber tez duyulur misali herkesler öğrenir,sora da alıp başımı giderim muhtemelen...Neyse drama yok boşverin dağılalım.Çok şey istemiyorum allahım nolursun ha?son bi iyilik bana...

13 yorum:

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Ah canım geçmiş olsun, iyileşemedin bi türlü orda yahu :( bu arada aynı durumdayız tamamen, kaç gündür mide bulantısından hiçbir şey yiyemiyorum. benimki sıcaktan değil valla, burda hava 20-25 derece. Ben de 2-3 gün önce blogda yazdım midemin bulandığını ve yemek yiyemediğimi ama yorumlardan sonra kaldırdım yazımı. Keşke yazmasaydın fln denmişti.. Zira açlıktan ağlıyorum ben o safhaya geldim, açım ama yiyemiyorum :P bundan yıllar önce yine böyle midem bulanmıştı 1.5 ay kadar, hızla 39 kiloya düşmüştüm, ama serum yiyerek bir anda 60 olmuştum. o yüzden hiç kilo vermek istemiyorum bu şekilde. aman ne güzel keşke ben de öyle olsam diyenlere bir de ben çarpabilir miyim :D

Sycorox dedi ki...

oyy yavrum valla bugün aklıma geldin sen,napıyo ne ediyo diye düşünmüştüm...
hakikaten o sıcakta o çarşafla nası ya nası nası:/

Larende dedi ki...

ne bik biki sen yeter ki iyiles en onemlisi o :) sen neseliyken seninle guluyorduk sen uzgunken kacacagimizi mi sandin olmuyor ama ahh :) az kaldi galiba bu egitimin bitmesine dayanmaya calis ilaclar mideni daha kotu yapiyorsa doktor daha hafif bi seyler vermez mi?

babegazelle dedi ki...

marjo:sana da çok geçmiş olsun cnm ya sıcak mı stres mi ilaçlarım mı bende karıştı herşey artık walla teşhis de koyamıorum :S

syco:ya bi düşen bi yükselen grafik anam işte yarın başlıo asıl bomba tarafı eğitimin benim mide bu halde bakalım nolcak ben de dışardan seyrediorum kendi hayatımı:S

larende: :Dteşekkür ederim ben de onu danışıcam işte arayıp vakit bulamıorum ki eğitime git et çalışmak lazım çok yorgunluk vaktim olmuo bi vakit bulup gitmem lazım ama nası:S

PINK PRINCESS dedi ki...

Gecmis olsun canım ya.Ne desem bilemedim.Cook gecmis olsun ve hakkında hayırlısı..

Dolunay dedi ki...

çok gecmıs olsun canım.

owl dedi ki...

canım eğer lustral gibi bir antidepresan kullanıyorsan mide bulantın yaklaşık bir hafta ongün sürebilir kafana takma. zorda olsa birşeyler yemeğe çalış. hepsi geçiyor bir süre sonra gerçekten, sen biraz daha dayan, biraz daha sabır göster. çok zor olduğunu biliyorum. ne derler çeken bilir. öptüm seni kendine çok iyi bak.

kamikaze dedi ki...

canımsınn çok üzüldüm ne demekkkk rahatlıcaksan yaz babegazelcim.inşalllah çabuk atlatırsın.şifalar diliyorum.

Finduilas dedi ki...

Geçmiş olsun iyileş bir an önce hadi (:

Adsız dedi ki...

çabalıyorum gençler saoulun varolun oturum açmaya bile vakit yok böle cevaplıorum hepinize çok teşekkür babe

Boogie dedi ki...

Geçmiş olsun canım yaa. Bu sıcakta en dayanılmayacak şey gelmiş başına :(..

RaMa dedi ki...

canım çok geçmiş olsn ya
bir an önce geçer umarım eğitimide tamamlarsn sağ salim işe başlarsn

alper emmez dedi ki...

Babet modelleri ile ilgilenirken bloğunuzu keşfettim Babet çeşitleri derken Paylaşımlarınız harika buldum ve beğeni ile takip ediyorum.
http://babetto.net/
Babet Modelleri