Kardeşim bi adam gibi iş görüşmem olmicak mı benim yaaa?Ha rabbim beni böle mi imtihan ediosun sabır sınavı mıdır nedir bu yaaa????Bitanesi yeşil sanayi çıkar bi denesi daha dinlemeden yollar off off canımdan bezdim vallahi bezdim!!!Babamın da beni ısrarla öğretmen yapma çabaları sonucunda güzel ilimin en ucra bi köşesindeki bi okuldan randevu alıp yollara düştük.Anam beni işe alsalar nolcak çok uzak evime yaa nası gidip gelcem,servis olsa kaç yazar da ekmek aslanın ağzında mecbur hadi bi de böle deneyelim dedik.Meymenetsiz ciddi kıyafetlerimi çekip gene gittim.Zaten bir bir buçuk saatlik yol tepip gitmişim sen görüşmeyi yapıcağım şahıs bana randevu verdiği saati hiç bi tarafına takmayıp gayet dışarı çıkmış bi bir buçuk saat de beni kapısında bekletti.Geldi bide okul içindeki işlerini halletmeye gitti.Çok sinirlendim aslında çekip gitmem lazımdı ama gidemedim de işte pişman olur muyum sonradan diye.Ya sinirime gidiyo çok yaa ben artık öğrenci değilim çocuk değilim ben yetişkin bi eleman adayıyım,nası olup da böle saygısız davranabiliolar yaa.Ben söylenen saate geç gidiyo muyum?Hayır."Senin ne lüksün var bacıııım" diye çemkiresim geldi suratına da tut kızım kendini dedim.Geçtik biz müdür ablayla odaya.Aldı cvmi önüne bismillah dakak bir gol bir kaşlarını kaldıra kaldıra "Aaa siz öğretmenlik mezunu değilsiniz amaa" dedi!!!!!!!Ölür müsün öldürür müsün gene ya sabır çekerek.:"Evet değilim ama pedagojik formasyonum var hemen bi alt satıra bakarsanız görürsünüz" dedim."Ha nası yani yüksek lisans mı?" dedi.Şaka şaka demesini bekleyerk suratına boş boş baktım zira eğitim işinde olan bi insanın pedagojik formasyonun ne olduğunu bilmemesi şaka gibi bişeydi.Kendimi eğitimci olup müdürlüğe kadar yükselmiş bi bünyeye formasyon nedir açıklarken buldum sonra.Karşılığında da eşşek gibi cvimi ellerine bırakmış olmama rağmen bi de internet database'e bırakın ordaki arkadaşlar sizle kontağa geçer yanıtını aldım :S What the fuck gurban olduğum yaaaa.Yok abi bulamicam ben iş miş,inancım kalmadı artık


Ha bide başka bi gözlem yaptım onu paylaşıcam.Kardeşim özellikle bu özel okulların sekreterlikleri hep mi aynı olur yaa.Ben okurkene de aynıydı bugün gittim gene aynı.Sekreterlik kelimesi bi yanılsamadır orası okulun dedikodu kazanıdır.Sekreter abla da okulun dedikodudan sorumlu başkanı :DBi buçuk saat bekletildiğim için saolsunlar şuanda bilmediğim okulun bütün dedikodularına vakıfım.Şöle de bi durum vardır genelde,sekreter ablanın da çocuğu genelde orda okur ve ablamız sevimliliğini ve öğretmenlerle olan derin bağını kullanarak çocuğunu kayırttırır(o nası bi kelime höö)Matematikçi kadın geldi önce odaya.Abla yavaştan oğlanın durumu sormaya başladı.Sonra yetmedi falancaya göre nası zaten biz onla yarışıyoruz muhabbetine girdi.En son hocaaaaam nelerden ağırlıklı çıkcak sınavda bak aramızda walla oğlana demicem ben bileyim de ona göre çalıştırırım'a bağladı.Karşılığında matematikçiye bol bol kaynanasını karalayarak kadını eğledi,üstüne bi iki dedikodu daha verip yolladı onu.Ulaaaan dedim kızım politikalara bak,sen beceremessin böle dedim,izle de öğren dedim gözlemlerimi derinleştirdim.İkinci gelen ne öğretmeniydi bilmiyorum ama başka bi öğretmeni baya bi çekiştirdiler.Kadın ikinci kocayı alcakmış da.Sen ne zmn duydun aa ben de Hatice'den duyduydum da,neyse hayırlı olsun da bik bik bik.Sonra o kadının dip boyası gelmiş."Hocam aaa senin dip boyan gelmiş hemen arıyorum benim kuaförü" dedi.Hemen aratıp kadının işini bağladı.Kuaförden komisyon aldığını düşündüm doğal olarak evet:D


Bi de şöyle bi durumları vardır okul sekreterlerinin.Kadınlarla dolu bi ortamda bulundukları ve ağızları iyi laf yaptığı için mutlaka ek iş olarak ya avon efenime söliim oriflame ya da amway gibi katalog-sipariş şeklinde iş yapan satış zincirlerinin distribütörüdürler.Evet doğru tahmin bu abla da aynen öyleydi.Tek fark makyaj şeysi değil de tupperware midir ne halttır o buzdolabı saklama şeylerinin pazarlamasını yapıyodu.Katalog eşşek kadar masanın üstünde duruyodu,ve her gelenin burnuna dayanıyodu.Hatta gelen bi erkek öğretmene bile"Aaaa ne dersin alsana anneciine şunlardan"şeklinde bi yem atıldı ama başarılı olmadı hahahahaha.En son ben çıkarken başka bi bayan öğretmenle regl muhabbetlerine girdiklerine şöle bi şahit oldum da hey yarebbi en iğrencine tanık olmadan tam zamanında kurtuldum şükürler olsun diyerek uzaklaştım olay mahallinden.Hayır ben normal bişeye çatmicammı yaaa offff :)))))


P.S:Sekreterler şimdi gelip de bana cephe alıp çemkirmesinler sen bize ne diyon lan diye.Bunlar bilimsel değer taşımayan benim naçizane kişisel gözlemlerimdir.Büyük oranda eğlence amaçlıdır.Sekreterlere selam eder gözlerinden öperim :)))

19 yorum:

Üfürükten Prenses dedi ki...

sekreterler ayaklanırmış ehi ehi :)

yahu cidden ne biçim mülakat yapıyor o kadın,formasyon olayından habersiz..

ben bile biliyorum bir ara almaya çalışmıştım da ehi ehi :)

yavrucum sen niye kpss'ye girmiyorsun ya formasyonun da varmış hııı?

babegazelle dedi ki...

üfüm yaa ben kendimde artık en son lise1de görüp unuttuğum matematik fen konlarına gircek oturup öss çalışır gibi kpss çalışcak enerjiyi görmüyorum devlete de pek sıcak bakmıorum çoğunun aksine önümde devlet memurluğu tarafından yenip bitirilmiş bi anne var da örnek olarak :D

Moonish (moonsun) dedi ki...

Hehhyeeettt Babecim sen yanlis yapmissin beahh !!! Once sekreteri yaglayip isi baglayacaktin, sonra kendini ise aldirtcaktin.. :)) Emin ol ise alinacak kisiyi de onlar seciyordur :P
Adam formasyonun ne oldugunu bilmiyosa, sen sekretere yanas en iyisimi :P

babegazelle dedi ki...

moon :haklısın yaa ben gözlem yapmaya o kadar kaptırmışım ki nie düşünemediysem bunu hahaha

Robin Goodfellow dedi ki...

hay allahım
doğru yazmışsın sekreterler hiç çemkirmesin krallar valla kurumda
çemkirenler de kral olamamıştır ondan çemkirir :)

RoNaLDiNHo dedi ki...

sende şans yok iş konusunda az sabret su sayısalı tutturam işe alacam seni... Ama sen kimseye çemkirme =]

41 kitchen dedi ki...

bütün kişisel fikirlerine katılıyorum, saygısızlık etmek istemem ama bi de kendilerini kurumun yönetcisi sananlar var, komik oluyorlar=)

Onur dedi ki...

Bizde de var bu Avon ve tuppperware muhabbeti, sadece okulla sınırlı değil yeryüzündeki tüm sekreterler bunlardan satıyor olmalı. Hatta geceleri gizli bir yerde buluşup oraya buraya Avon gömüyorlardır. yakında kazıda çıkarsa şaşmayın :P

bi dost dedi ki...

müdür ve sekreter için en içten o-ha'larımı dile getiriyorum..

sen de umutsuzluğa düşme lütfen, inş. en hayırlı zamanda bulursun güzel bi iş..

babegazelle dedi ki...

puck:doru diosun walla:D

ronaldinho:allah razı olsun beeaa dua edecem sana loto vursun die haha

htc:o modelleri de oluo bazen eet bişi soruosun yüzüne bakmamalar fln ayıp yaw

forsaken:heheheh olabilir hoş krşı diilim devir kriz devri ek iş yapsınlar eywallah da özellikle sekreterlerde görüp gözlemlediim bi durum ondan yazdım komiğime gitti :)

bi dost:işallah ya ne bilim kriz bi yandan bu antikler bi yandan dellendirdiler beni off :D

RaMa dedi ki...

kız bida görüşmeye gittn mi önce sekreteri kafalamakla başla olaya

Ay BU KIZ dedi ki...

bebeim teyyaremmle ikiniz ortak bi iş falan kursanıza nan!! çok söper olur bence.. hem kendi işiniz olur..iş aramakta ve insan evladı çeşitlerini tanımaktan kurtulursunuz.. naaağğğdar güzel bi fikir bence... çok sev yihuu!!!

osuruktanteyyare dedi ki...

ahahah tamda düşündüümü yazmış ayrodinamik :D
gel tükkan açalım annem biz
2mizin mesleğini birleştirince ortaya yalnızca ingilizce baskılı tişört yapmaca çıkıo zuhahaa
olsun bunada şükür

babegazelle dedi ki...

rama:bi daa öle yapcam:D

aero ve teyyare:yeninlen güzel fikir ha kı teyyare ingilizce yazılı tshirt deme millet bi padişah tuğrası basıo önünde reklaı yapıo parayı götürüo blog geyiklerini yazsak yeter hahaha hem ben severim tasarım anlarım anamgilde var ikiniz dikersiniz nişantaşına da bi tükkan parayı vururuz haaağ hahahaha

ella dedi ki...

bu iş olayları gerçekten zor. Allah yardımcın olsun, gün geçtikçede zorlaşıyor. İş bulamıyorsun, bulanlarda işinden memnun değil. zoraki çalışıyoruz işte. sekreterde afetmiş yani :))

babegazelle dedi ki...

owl:saolasın bcm :)

Unknown dedi ki...

sekreter mekreter konu açılınca bizim bölüm sekreteri geldi aklıma, ayyyy sanırsın kadın bölüm başkanı.. bişi sorarsın buz gibi bi ses, bi afralar bi tafralar, zaten verdiği cevabı anlamazsın, bi daha sormaya korkarsın, o sekreterlik odasına ne zaman gittiysem kendi işimi kendim yaptım, o kadın ne işe yarıyo orda hiç anlamadım yani, bilgisayar başında hep hocalar olurdu bişiler yazarlardı, lan madem sekretersin, senin işin bu hocaların yazışmalarını şusunu busunu yapmak değilmi? bölüme hocalardan geç gelir, öğle aralarını aksatmaz, ne zaman onu arasak odada bulunmazz.. amaaaaannn, nedense hiç sevememiştim işte...

babegazelle dedi ki...

kızım anlattığım profil işte onun görevi ayça hocyla dedikodu yapmak milleti eğlemek falandı hakkayen yaaa bize pislik gibi bakardı ya ahahaha bu arada senin adına tıklanıo naptın lan blog mu açtın zilli öleyse ben nie giremiorum????

Unknown dedi ki...

yok be ne blogu, heheheh o işi kıvıramam ben ;) sadece gmail hesabım var ya benim, o açıkken gönderince mail kutuma gidiyomuş bu yorumlar, bende ööle yaptım bebişimm ;);)