Kanaat getirdim ki ben hastayım evet hastayım...Sanırım panik atağım,yani galiba belirtiler o yönde.Ya da biri bana beddua etti,beyni sulanasıca,sürüm sürüm sürünesi yok yere kafayı sıyırasıca diye.Şimdi bilindiği üzre eğitimdeyim 10.günüm falan işte.O kadar yoğun o kadar yoğun ki buraya uğramayı bırak bilgisayarı açmadım inan olsun.Her boku abartma huyum vardır ya.Kardeş milletin notlar yerlerde ben 7/24 ders çalış kas kendini,askere geldim ben höt zöt mantığı uygula kendine aha böyle patladım işte zaten oldu olmadı anam babam noldu derkene bu kasılmalar çıkıcaktı elbet bierden :S Ciddi patladım bugün ama.Hayatımın en boktan günlerinden biri bugün.Hiçbi nedeni yokken sınavda panik yapıp fenalaşmamla başladı uğursuzluklar silsilesi.Gerizekalı ilkokul mu bu örtmenim şöle oldu böhüüüü modlarına gir.Koskoca insanların geldiği iş eğitimi yani sen tut elin ayağın boşalsın tam rezillik olsun.Tutamadım kendimi kapadığım gibi tuvalete yarım saat ağladım anlaşıldı haliylen sınav notundan daha bok bişi onlar senin işverenin a be gerizekalı gözlerinde şuan stres kaldıramayan yetersiz elemanım biliyorum .Kara kara düşünüyorum bu gerizekalılığım nası silinir diye.Ya herkes rahat ben kurtulamıyorum şu ya olmazsa ya aksilik olursa hissinden.Tut bu sefer de hadii kaldığımız yer değişti üstüne.Çok alışmıştım oraya çok seviodum orayı bi problemler anlaşmazlıklar oldu çıkardılar ordan görünüşte daha ii bi otele getirdilerki aslında gerçekte de muhit vs olarak daha ii.Mis gibi otel seni burda kaldırıolar laf mı ediosun gerizekalı der dışardan bakan ama yok abi sevemedim burayı,çok sakindi ora ,odaları bana göre daha rahattı.Ulan girdim odadan içeri direk ohaa bi buçuk aya yakın bu odacıkta tıkılcam kabuuus moduna girdim sıcak bi yandan.Bir yabancılaşma duygusu böle ayak barnaklarımdan yükseldiiii na böle boynumu sıktı.Boğuyolar abi bildiğin ben kimim nerdeyim burda ne işim var?Annem babam bırakın ben evime gidicem moduna girdim.Bavulları açmadım allama topla dön anasını satim kızım ne bu be stres stres her gün dedi şeytan bi ara... Ruh hastaları gibi kasıyorum kendimi piştt deseler efenim bugün mü atıosunuz beni moduna giriyorum ki böyle olmasını gerektirecek hiçbişi yokken.Çok da iyi başlangıç yapıp iki gün içinde nası böyle ota boka ağlayan zayıf anasının kucağından ilk defa gurbete çıkmış kız moduna girdiğimi anlamıyorum.Kendime kızıyorum yeminle.Şuan kapıda benim yerimde olmak isteyen binler var ha wallahi.Nası sevindim istediğim gibi iş istediğim gibi bi şirkette oldu dedim,anlaşamicam tipler olur diye korktum o da olmadı,çok mu sert eğitmenler olur ki dedim aksine şeker gibi insanlar geldi ama ben manyadım böle işte.Hava çarptı de,seni okumuşlar üflemişler de,homesick olmuşun de panik atak geçirisiosun de sen koy adını.Demin bi saat oturdum annemi istiyorum bööğ die ağladım bak itiraf ediorum(anneye not:okuyup da panik yapma geçti)Ki hakkat ilk defa gurbete çıkmış anababa kuzusu insan da diilim ha.Yeminle bunup da bulmak resmen allahın bile gücüne gider dua ettin al istediğini verdim şimdi de ağlanıosun diye.Acil kendimi toplamam lazım bi şekilde pasiflora neim alim bi hafta içim mi napim.Sürekli panik halim geçsin.Panik olan insan imajı vermem demek bu işi yapamican imajı vermekle eşit acil kurtulmam gerekiyo yani.İki gün önce yazsaydım mutlu mesut giricektim bu postu bugün böyle çok garip gerçekten birden dönüo herşey.Zordayım a dostlar yani... Cidden allam lütfen kazasız belasız kalan bi ayım geçsin.Düzeleyim lütfen...

7 yorum:

Adsız dedi ki...

niye öyle oldun anlamadım ya..uzuldum canım ...umarım cabuk gecer bu ruh halın.kendıne dıkkat et canım.bak bu ıs ıcın ne kadar bekledın..yapma lutfen..

Pilli-Cadi dedi ki...

gazelle bak simdik sen yabancilasma filan diyorsun da bu konuda gercekten böyle cok gercekten yabancilasma hissediyor musun yoksa hani siradan bir sey mi? hani böyle insanin bazi simariklik yapma anlari vardir ay aman söyleyim böyleyim der abartir hepimiz yapariz bunu öyle bir sey mi yoksa gercekten yabancilasma oluyor mu?
eger hala yasiyorsan ayni seyleri en kisa zamanda bi psikiyatra görün lütfen. cünkü bu ciddi bir psikolojik sorun, depersonalizasyon deniliyor. böyle aratirsan belirtilerini bulursun oku bakalim senin yasadiklarin gibi mi? inan bak hicbir sey önemli degil sagliktan.
ayni seyleri abim yasadi benzer stresten dolayi. onda da yabancilasma vardi, kendimde degilim diye kendine tokat attigini biliyorum. ihmal etme olur mu?

eşşek sıpası dedi ki...

geçmiş olsun babecim...olur öle bana da..heyecanlı,stressli tipler olduğumuz içindir..ama ben işler kötüye gidiyor gibi hissetteiğimde olurum..herşey güllük gülistanlıkken iken olmaz böle..sen iyi düşün bakalım mutlaka ufak bir sorunu derinlerde dert etmişsindir kendine...buraya yazmadığın birşey vardır...birinden bir söz, yada dersde bir olay, yada yapamıycam hissini alacağın bir olay...birşey vardır mutlaka...bulunca onun üstüne git..çözdüğünde rahatlarsın...

derya dedi ki...

bence bulunduğun şartlar gerçekten çok güzel :)
umarım biran önce şu panik havasından kurtarırsın kendini ve olayın tadını çıkarmaya başlarsın
dediklerini anlıyorum ama bence biraz sakinleşince herşey çok güzel olacak...

newcomer dedi ki...

iş bulmanın ne kadar zor olduğunu yeni mezun olarak bende çok ii biliyorum. hemde branşımız aynı ya da very very close anacım :))
sadece 1 ay için bence bu kadar kendine yüklenme göz açıp kapayıncaya kadar geçecek bir süre.. bi arkadaşımı işe başlatmadan evvel 1 yıllık bir eğitimden geçirecekler sanki üniversitede bu işin derslerini 4 yıl boyunca almamış gibi.. ve bütün sözleşmeleri imzalamış durumda ölmek var dönmek yok misali... üstüne bir de gerizekalı muamelesi görcek.. şuan bence çok ii bir konumdasın ufak stresler olur böyle.. ve geçecek ben umutluyum senin adına :))

ella dedi ki...

panik atak mı yapma, aramıza hoşgeldin diyelim o zaman. ama sen vazgeç bu sevimsiz şeyden eskisi gibi ol gazelcim, nazar değdi sana galiba :)

Moonish (moonsun) dedi ki...

Babecim dur hemen panikleme :)) Ben uni icin evden ayrildigimda nerdeyse okulu birakacaktim aglamaktan bir hal oluyordum, nasil da zor geliyordu bana :)) Birazcik sabir, inan is hayati cok daha zor egitimlerden, biraz relax ol :)