Havalar bi kötü bi kötü hep bi kapalı bi kasvet iki dakka güneş açsa arkasında höngür foşurt yağmur.Hiç sevmem böyle havalar üstüme uyuşukluk getirir bi yere çıkmam eve kapanırım mıyış mıyış sürekli yarı uyur vaziyette takılırım.Hayır iyi ki İngiltere'de İrlanda'da neyim yaşamıyorum wallahi resmen mütemadiyen ayı gibi kış uykusu modunda yaşarmışım.Üf yaz gelsin tiril tiril giyiniyim istiyorum ama nerdeee

Neyse işte bu sıkıntı stres ruh hallerinde olan gönül dostları :P için yaptığım anlamsız aktivitelerden bahsetmeyi uygun buldum bugün...:D

İlk aktivitemiz yaratıcı Deryal Baykal yanımda poh yimiş diyen hanım kızlarımız için.Misal ben bunu yaptım.Yani yarısını yaptım zira tasarımdan az bucuk çaksam da dantel muntel işlerinden çakmadığım içiin iskeletini anamgil ördü.Demem o ki mumlu ip alıp 5 tane çiçek figürü örüp onları kıç kıça eklicek bi anane anne yenge teyze bulursanız iş kolay.Üstüne deli kızın çeyizi gibi boncuk kurdele oya artık evde ne bulursun dikerek kendine böööyle bileklik yapabilin okuyucu









Yok o işler beni bağlamaz diyosan sana en oynağından bi albüm tavsiye edeyim onu dinle havanı bul.Şimdi ben şahsen balkan popunu seviyorum.Bu hatunu da Power fm boyuna Murat Boz'un şu uçurum deyü şarkısının o zamanlar yunanca olduğunu zannettiğim bi hatun tarafından söylenen Leti leti adlı versiyonunu çalıyodu.Azmettim araştırdım buldum kendisini.Anabela Funky G adında Sırp bi hatunmuş.Myspace sayfasına ulaşıp bi sürü şarkısını dinledim.Anam çok hoş geldi soundlar yaw.Hatunun ses de iyi.Canım ciğerim gülüm Azis'in Chernite ochi adlı güzide şarkısının sırpça versiyonu da var.Hem etnik hem disko hem kopkop soundlu bişi.Özetle tavsiye ederim türe ilgi göstertenlereee:D Burdan aliim



Mmm yok o da mı olmadı o zaman national geographicin in the womb belgeselleri var.Ben sabahtan beri izliyorum walla çok ilginç..Belgesel müdavimi insanım zaten konu da ilginç geldi.Yayınlanalı baya oluyo aslında.tvdeyken de izlemiştim ben bugün denk geldi gene buldum gene izledim.Bissürü hayvanın hatta insanın ceninlerinin gelişimi ilginç yönleri anne karnındaki görüntüleri var.Şurdan alayım he iyi severim bende işim gücüm yoktu canım da sıkılıyodu izliyim ben de diyenleri






Sonracıma yok istemem derseeen kitap verelim ,evet.Bu ayın güzel kitaplarından biri Küçük Şeylerin Tanrısı.Yeni bi kitap değil senelerdir de kütüphanemde sürünür öyle.Geçen karıştırıyorum adını beğendim de okim dedim.Hintli yazar Arundathi Roy da Booker ödüllü bi roman.60ların sonunda Hindistanda geçiyo hikaye.Arka planda dönemin politik karışıklıkları ana temada yüksek kasttan dul ikiz annesi Ammu ile düşük kasttan Velutha'nın aşkı,bunun bi aileye etkileri.İkizlerin gözünden anlatılan olaylar.Ama aşk meşk kokmuyo çok şiirsel anlatım değişik dil oyunları daha ön planda.Birazcık Yüzyıllık Yalnızlık havası verdi bana ne biliim aynı öyla detaylıydı aile üyelerinin tanımları.Üslup severim güçlü anlatım severim diyenlere tavsiye olunur.Ben sevdim.


P.S:Hıdrelleze tepki gösterip bu sene yapmadım ama içim de içimi yiyo be.Hayır kaç senedir dergiden manken gibi herif fotosu koyuyorum yok abi manken gibisini geçtik asgari özellikleri barındıranı bile yok ortada.Yani geçen seneki hesapla şuanda kolumda Calvin Klein mankeni gibi herifle geziyo olmam lazımdı.Saat de geç oldu şimdi sokaklaera çıkıp gül ağacı ararkene tecavüze uğrarım.Hıdrellez dileklerimi bu sene online blogdan yapmayı uygun görüyorum ben de,en azından hiç yapmadım demem.Maksat içimiz rahat etsin :)))

13 yorum:

Godsyndrome dedi ki...

hıdırellez istekleri süper olmuş.isteyince böyle istiyceksin :)

öykü dedi ki...

Çizim super:)

Adsız dedi ki...

hakkaten isteyınce böyle ısteyeceksın.

alis dedi ki...

Hıdrellez vasıtasıyla "visualize" ettiğim olmaz denecek dileklerim olduğu için hiiiiç üşenmedim çizdim bi kağıda balkon yok diye dışarı klimanın üstüne yapıştırdım :) Aslında senin isteklerin oldukça alçakgönüllüymüş, benim kağıt uçar ederse mahalleye rezil olurum:)

Adsız dedi ki...

ahahahaha benim çizim de buna benzedi:D

Elalemin Akıllısı dedi ki...

Hıdır baba olsam, dilek tasarımı ödülünü sana verirdim.
dii oskır gooz tuuu.. beeeeyb! ;D

nevruz dedi ki...

:DD delisin valla sen,tam teşekküllü istekleri sıralamışsın,hakket ne zmn yapılıyordu günü geçti mi bende bu sene ilk defa deniyeyim diyordum belirtmeden edemiyeciğim cık müstakbel enişte adayı buna benzemesin,çirkin bu,bulupda bunamamk lzm tabi...sen bzm yüzümüzü güldürüyorsun çokca rabbimde seninkine gülsün inş gönlüne göre versin;)

OlurÖyle dedi ki...

hahah süpersin sen ya:) bence sen can sıkıntımız için çözüm bulma, seni okudukça ne dert ne sıkıntı kalıyor bende :) çok yaşa emi.

babegazelle dedi ki...

godsy&dolunay:e herıld yanii:D

öykü:danke beybii:D

alis:ama yani araba istemem mütevazi arabam var fazlasında gözüm yok başımı sokacak evim de var şükür olmayanları istedim bana bunları versin gerisini olmayana versin:D

capon:gömdünmü gül dibine:P

e.a:hıdır baba bak halk beni seçti bi zahmet gözüm beee bi iş bi herif de yeter hadi beee:P

nevruz:geçti annem dün geceydi işte ama sen yap gene de belki ucundan tutar gerçi bu herif komple vücutlu güzeldi kesince yamuldu hehehehe

karakutu:aman efenim teşkür:D

ella dedi ki...

vallahi bende hiç üşenmedim akşam onda eve geldiğim halde yeğenimle acil istekler listesi hazırlayıp yan apartmanının bahçesindeki gül dallarına bağladık. sonunda bizi yan apartmandan toplayacaklar ama yine yakalanmadık bu hıdrellez :)) darısı seneye inşallah :))

babegazelle dedi ki...

owl:işalla bacıım işalla

B U K E T dedi ki...

sanal olunca acaba bağlantı hızıyla alakalı olarak hızlımı gerçekleşir eğer öyle olursa bizde seneye deneyelim
çok şeker olmuş:)
tüm dileklerin gerçekleşir inşallah:)

babegazelle dedi ki...

buket:cümlemizin cümlemizin amin:D