Sağlı sollu mim yağıyor gene bu sefer bir değil iki tane var bitanesi im not freud dan gelen kendini tanıtmaca mimi diğeri kırmızılıdan gelen fill in the blanks olayı.Kendimi tanıtmadan başliim hani blog komple benle ilgili zaten daha ne anlatayım ama buluruz bişiler silkeleyelim bakalım

Freud'un mim:

-Tırsak bi insanım bildiğin mesela en dandirik korku filmini bile izlesem bebeler bile götüyle güler ben gider anamla yatarım :)

-Dan dun bi tipim,ağzıma geleni söylerim patavatsızım.Rol yapamam ya seviyorumdur ya sevmiyorumdur,bi insanı seversem başımda taşırım sevmessem de çok bellidir zaten.Yılan dilimden çekiyomuşum bi rivayete göre ne çekiosam:DHa bi de çok konuşurum,evet:D

-Sabır ve tahammül erdemleri pek bulunmaz mayamda.Aptal şuursuz insanlara tahammül edemem,kırk kere bişeyi açıklayamam sinir gelir.İnanılmaz tez canlıyım istediğim hemen olsun isterim.Öyle mesela bi adamı aylar yıllar bekleyip peşinde koşamam.Maymun iştahlının kararsızın önde gideniyim.


-Mükemmelliyetçiyim.Üstümdeki bişeyde ufacık leke olsa karalar bağlarım,bi şeyin mükemmel bedenini bulmak için bile kırk kere giyer çıkarırım.Adamlarda da keza öyle bi kusur herşeyi mahvedebilir.Kötü bi huy ama napiim :)

-Deniz ürünlerinden hiçbirini yemem.Balık kalamar,karides böööğ.Nefret...Etçilim çok fena :)


-Fil hafızam vardır,öle böle diil.Dün ne yediğimi unuturum ama geçmişe dair bazen öyle şeler hatırlıorum ki aklın durur

-Bakiim başka tek çocuğum

-Pis kopya çekerim aklın hayalin durur.Çalışmış olsam da adrenalin olsun diye çektim o derece hahah

-Saman alevi gibi çabuk parlar çabuk sönerim.Önemli olan sinirlendiğimde bana he hee evet diyip geçmeyi bi susup bi iki dakka sakinleşememi beklemektir.

-Pasklıyım .Ev işinden nefret ederim.Kodumda yok kodum bozuk:)Dünyada iş olduğunu bilsem cidden çıkarmayın beni burdan nolur derdim:PBence yanlışlık olmuş benim dünyaya erkek olarak gelip karıma emirler yağdırırken çizgili pijamamla göbeemi kaşıya kaşıya tv izlemem gerekiyodu.Hatlar karıştı :)

-Aşk dediğin ilk görüşte olur ona inanırım.Bi insandan ilk 5 saniye içinde hoşlanmazsam bi daha ona o gözle bakmam.Sonradan sonraya aa bu da iimiş la dediğim hiç olmadı.Yani yalan söyleyemicem karakterden önce her zaman fizik gelir.Ama karakter olmasa da olmaz.

-Sevdim sevilmedim,seveni sevemedim canımdan böyle bezdim amaaaağn şarkısı bence bana yazılmış :P

-Sevgimi çok kolay gösteremem.Zırhlıyımdır biraz,kırması zordur.Zor kadını huleynnn.Korkuo mal bebeler :D

-Çocukkene mimi kırmızılıdan

Çocukken annemin makyaj malzemelerini kaçırdım

-Çocukken .....yoksundum (bişiden yoksun diildim walla bulamadım mutlu bi bebeydim)

-Çocukken dizimden çok yaralanmış olabilirim.(bariz kırmızılıdan arak:D)

-Çocukken dansöz olmayı hayal ederdim (güleni döverim ne var yaa :D)

-Çocukken hiç bitmezdi herşeyi isterdim :D

-Evimizde asla yeterli .... olmadı.Üff bu ne beee walla gelmio aklıma

-Çocukken daha fazla hep daha fazla kudurmaya ihtiyaç duyardım. :P

-Bir daha asla dedemi göremeyeceğim için üzgünüm :(

-Yıllar boyunca çirkin kızların nası olup da cillop gibi oğlanları tavladığını merak ettim :D

-...... kaybımdan dolayı kendimi suçluyorum. öyle bi durum da yok anacım dolduramiciim üzgünüm

Owl hiç mimlenmemiş onu mimliorum ister ikisini birden ister tekini seçip yazsın:D

15 yorum:

Missipipi dedi ki...

-Aşk dediğin ilk görüşte olur ona inanırım.Bi insandan ilk 5 saniye içinde hoşlanmazsam bi daha ona o gözle bakmam

aha ben :D

kırmızılı dedi ki...

arakla anam yaa :D
napiim çocukken aşk acısı neyim bilmezdik yaralanmadık öyle :p
anca dizimizden,tabe benim kafa,kaş falan da yarıldı ama olsun :D

Sycorox dedi ki...

ehuhehe bende korku filmlerine çok pis korkuyom:)

chocolate's lover dedi ki...

çocukken bende herşeyi isterdim ama çoğu alınmazdı.En son at istediğimi hatırlıyorum.Evde nerede besleyeceksem onu?

babegazelle dedi ki...

missippi:ov ye beybi ilk görüşte aşk forever:P

kırmızılı:ahaha napim yaa benim dizlerim hala çirkin o kadar düştüm ki parçik pinçik :D

syco:öle böle diil ama uyduruk chucky bile izleyemem :)

choco:aynen atı ben de istedim babamın gözü seğirdiydi ii hatırlıorum :D

Colorful dedi ki...

ah o tezcanlılık benimde başımın belası :)

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Rol yapamam ya seviyorumdur ya sevmiyorumdur,bi insanı seversem başımda taşırım sevmessem de çok bellidir zaten

evet yaa ben de öleyim.. tip tip bakarım uyuz olduklarıma...kontrol edemiyorum kendimi bu konuda :D

babegazelle dedi ki...

elly:kötü bişi yaa:(

pink:uyuz uyuz bakmakla yetinmem laf da sokarım çok pisim çok:D

ella dedi ki...

şekerim kendini anlattığın mimde o kadar çok benzerlik buldum ki kendimle ilgili :)) şaşırdım valla :)) tamam canım mimleri aldım gidiyorum ben öptüm seni kocaman :))

alis dedi ki...

"Evimizde asla yeterli .... olmadı."

Bizim evde asla yeteri kadar salam olmadı. O kadar severdim ki kuzenimle didişip dururduk bütün salamı sen yedin diye. Sonunda bize birer rulo salam aldılar, dolabı açıp açıp ısıra ısıra yedik.

Bi tırsak daha gördüğüme sevindim, zira bu satırları Scary Movie'den korkmuş bir insan yazıyor.

nevruz dedi ki...

oy bloğumuza bahar gelmiş,hayırlı olsun hepimize,özellikle yandaki sevimli cerene bayıldım;))

i am not your freud dedi ki...

-Aşk dediğin ilk görüşte olur ona inanırım.Bi insandan ilk 5 saniye içinde hoşlanmazsam bi daha ona o gözle bakmam

ama o ilk bakışta hoşlanma olmuyo mu :) 5 saniyede aşık olur mu insan? olmaz yaa... ayakkabıya elbiseye olur o ayrı da :)

babegazelle dedi ki...

alis:scary moviden de mi ben eğilir elini öperim senin:D

nevruz:danke cnm :))

freud:aslında haklısın aşk deek yanlış şöle diim ilk bakışta şartlar elverdiğinde ilişki yaşayacağım adamlardan biri ya da değil diye ayırırım öyle diyeyim :D

babegazelle dedi ki...

alis:scary moviden de mi ben eğilir elini öperim senin:D

nevruz:danke cnm :))

freud:aslında haklısın aşk deek yanlış şöle diim ilk bakışta şartlar elverdiğinde ilişki yaşayacağım adamlardan biri ya da değil diye ayırırım öyle diyeyim :D