Dolanıp duran lakaplar miminden saolsun pilli cadı sayesinde nasibimi aldım.Hayır hayatı boyunca lakaplardan çok fena çekmiş bi insan olarak mimlicek daha uygun bi adam bulamazdı ahahah


Gözümü şu fani dünyaya açmamla aynı dakka lakap takılmıştır heralde bana.Sanırım çirkin ördek'le başladık.Bu bebeklik zamanlarıma gelen süreçte ailem tarafından takılan bi lakaptı ama öle sevilir ya bebekler nazar değmesin diye o hesap yoksa çok güzel bebektim ben ayıptır sölemesi

Azcık büyümemle ki sanırım 5-6 yaş evresi aşırı zayıftım.Bi uzak akrabamız vardı sivri akıllı saolsun bana sivrisinek dediydi çok fena yapıştıydı üstüme.Çok sinir olurdum ben de hep şişko derdim ona.Bunun yanı sıra babam kuru götle iskeletor derdi,yanlış hatırlamıyosam dayımdı galiba somalili derdi.Üf çok sinir olurdum çok bigün tombiş tombiş olucam hiçbiriniz benle dalga geçemiceksiniz o zaman diye odalara çekilir çekilir ağlardım hahahah.Böle çocukluk mu olur lan hiç öle amanında minnoş fındıkkurdu,prenses gibi lakaplarım olmadı benim,hain aile nolcak hıh :P

Ama en iğrenç dönemim bu değildi tabii ki.Çocuk kısmısı ilkokul ortaokul inanılmaz acımasız olur,ucubik bi insan olarak ne kadar çektim anlatamam.Şimdi gülerek anlatıyorum ama zamanında inanılmaz üzülürdüm her gün ağladığımı bilirim.Zaten zayıfım ve öne geçilmez şekilde uzuyorum sınıfta oğlanlardan bile uzunum bütün okul fotolarında en arka köşede duruyorum.Sivri akıllı böle fırlama bi çocuk her sınıfta olur ya ahanda benim belalım da oydu.Niyeyse de taktıydı kafayı bana,ilkokul lise hep aynı okulda okudum hep de aynı tiplerle o yüzden işkencem baya uzun sürdü diyebilirim.Hep elebaşısı bu anlattığım çocuktu.Uzun yıllar kurtulamicaam en birinci lakabın isim babası da kendisiydi sağolsunve diğerlerinin.Bigün dersteyiz işte hayat bilgisi mi ne.Göç eden hayvanlar falan.Öğretmen kitaptan gösterdi resmi işte leylekler sonbaharda sıcak yerlere göç ederler vs.Bu zibidi kalktı örtmenim hepsi göç eder mi diye sordu.Evet oğlum eder dedi.Ama gazelle hala burda oturuyo nihahahahaha diye gülmesiyle bütün sınıf bi koptu ama düşün zavallı beni gözlerinin önüne getir bi yani.Aynı gazelle'e benziyo bu kuş hahahahaha die hala gülüo sınıf bunla gülüo öretmen sus bakim ne ayıp falan dedi ama yapıştı mı bana.Gelen giden nası leyleeek,leyleeeek arkamdan bağırıp duruyolar.Gitsene sen arkadaşların göç ettiler sen kaldın nihahahhaa,aynı senin bacakların da böle diolar falan.Nası üzüldüm eve gittim nası ağlıyorum ben bi daha okula gitmicem diye.Baya bi sölemedim sonra dedim annemlere böle böle diolar bana diye.salya sümüğüm doktora gidelim nolur benim bacaklarımdan kessinler biraz sonra geri dikerler ayaklarımı gibi science fictionlarda olmicak çözümler öneriyorum.Baktı durum baya ciddi geldi annem okula falan konuştu ama ne çare hiç durmadı.Bisüre sonra kabulleniyosun tabi duymamaya falan çalışıyosun da bunla kalsalardı keşke.Ben dişleğim kendimi bildim bileli ,kaç doktor gezdim yapısı bu dediler şimdi millet para veriyo bunu yaptırmak için saolsun lerzan mutlu seda üren seda sayan moda yaptılar da o zaman öyle değil tabi.Serviste gidiyorum bu sefer de çocuğun teki taktı senin dişlerin tavşan gibi lan ahahahah.Dişleeek dişleeeek,gazelle dişlek baksanıza hem leylek hem dişleeeeeeeek.Ya töbe yarabbim hepsi mi beni bulur,hayatım şaka gibi diorum inanmıonuz hahahah.Zaten leylek olayında multikompleksliyim bu da tuz biber ekti mi.Bi süre bunun için de ağladım,ama baktım ağlamak çözüm değil başka bi strateji geliştirdim.Pısmicaktım ben de cadı olucaktım cevap vericektim savaşıcaktım.Bana her bişey diyene çemkirmeye,cırlamaya başladım.Bu sefer de adım cırlağa çıktı.Cırlak aşşa cırlak yukarı leylek ve dişlek de devam ediyo ha sadece bi üçüncü eklendi :S İlkokul böle bitti ama ortaokulla birlikte ergenliğe girip daha da çirkinleşiyosun.Bu dönem hatta daha da fenalaşarak devam etti çünkü hep derim dünkü postta da dedim ergenlikte çok çok çok çirkindim.Aynı bebe aynı şiddetle bana leylek demeye devam etti.Ama artık yaşı az daha büyümüştü daha yaratıcı nikler bulabiliyodu çünkü artık eline malzeme vericek yeni bişeyim daha vardı:balta girmemiş orman kıvamındaki kaşlarım :SGözümün üstünde kirpi vardı benim siz bilmezsiniz o derece hahahah.Pala Remzi'nin bıyığı varsa senin de kaşların var nihahahaha diyerekten bu sefer de pala remzi yaptı lakabımı sağolsun,arada keman kaşlı leyleeeek hişş alo napıon kııııız diye böhürdüğü de oluyodu koridorda.Artık genç kız da oluosun tabii daha bi dokanıyo böle şeler hahahaha.Anneme dedim ki yok anne böle olmicak gidelim aldıralım.Annem de örtmen ya izin vermez öle şelere okul artislik yeri diildir anam için ama çok ağladım yalvardım piskolojimin bozulduğuna kanaat getirttim de orta sonda aldırdık.Neyse sustular o zaman,tam anlamıyla değil tabi leylek hep devam etti,benim boy kompleksim de.Neyse barıştım ama sonra spora başladım aynı sene o zaman kötü bişi değil imrenilesi bişi olduğunu öğrendim leylekle de barıştım gülüp geçiyodum artık.Kötü lakap dönemi kapandı bölece ama lakap dönemi değil.Kıvırcık malum benim kafam marul,kıvırcık bunlar söylendi.Rahatsız etmez çünkü gayet severim ezelden beri kıvırcık kafamı.




Sonracıma çingen derlerdi çok lisede.Çingene yani.Haklı lakaptır çok çingeneyimdir hayatta altta kalmam,çemkiririm,cevap veririm,hemen elim belime gider.Bide çok çingene taklidi yapardım bunlara o yüzden taktılar onu ama kötü anlamda diil sempatik anlamda daha çok :DÇok taklit de yapardım,tiyatro miyatro da var ya demet akbağ derlerdi bi de haa hatırladım.
Ama gene de hani az düzelse de lise mise bitti elimde hala güzel kızsal bi lakap yok.Faça ortaokula göre gene bi nebze düzelmiş ama hala silik bi tipim öle hiç oğlanlar moğlanlar dönenmez etrafımda.Bide eminim ergenliğinde benim gibi aşşalanmış insan varsa anlar beni böle bi ispat çabası oluşabilio bana da oldu.Ulan dedim hadi bakalım el mi yaman ben mi yaman göstercem o lakapları size diye.Soktum kendimi extreme makeover'a.O bi zamanlar leylek denen remzi denen kızın isminin önüne manken gibi sıfatını yapıştırttım mı yapıştırttım sefam olsun:).Anam öle kendini beğenmiş türkiye güzeliyim heheyt triplerinde bi hatun gibi göründüm şimdi ama yanlış anlaşılmasın yok öle bişi insanların şekilciliğine dikkat çekmek istiyorum.Eşşek aynı eşşek semerde az bi cila var bitek.Extreme makeover dediysem de 100 kilodan 50ye inmiş falan bi olay yok az saç makyaj tarz deişimi bilmemne işte bu kadarcık şeyle insanın gözünde ezikten birden kııız sen görmeyeli nolmuşun barbie olmuşun beee'ye dönüyosun.O zaman napıyosun facebooktan neim vakti zamanı sana yüz vermemiş hatta dalga geçmiş adamı buluyosun o sana mal mal çok değişmişsin eee şeeeey yarın napıosun meselaaağ mesajları atarken arkana yaslanıp zevkle seyrediosun hahahah :)Bırak istemez yaa vitrinime değil iklimime gel bebeğim :P

Bak konudan saptım lakap anlatcam diye hayat hikayemi anlattım gene,sosyal mesajın bini bin para.Kız çenem düşük diyorum uyarsanıza eheuehe...Sonra üniden aklıma gelenler bi ara abarttıydım süsü püsü o zaman bi arkadaş var kulakları çınlasın Lerzan Mutlu derdi bana zuhahaha.Sonra assoliste de çıktı adım bi ara karaokelerde kopkoplarda sahneye fırlama merakımdan.Kişilerin taktığı nikler var daha istersen Esra feriştah der,Gug kocacım der(ellerim erkek eli gibi kocamanmış da ondan zevzek :D)Işı Medusa der gene saç benzetmesi(gerçi bana sorarsan baktığım adamın taşa dönüşmesi yüzünden de olabilir puhahah) seç beğen al ne kadar lakap istersen var bende özetle.



Şimciii kimi mimleseeeem yazmadıysa ve yazmak isterse fasulye olsun :)

18 yorum:

bi dost dedi ki...

haha kötü dönemler geçirmişsin sen vah vah :D

ama dönüşün muhteşem olmuş, senin kadar eğlendim oraları okurken :))

efsa dedi ki...

okul hayatın bir film şeridi gibi geçti gitti gözlerimden. :)))

Unknown dedi ki...

hahaha çirkin ergen ve şişman çocuk gene ben seni çok iyi anlıyorum, sonradan acısını çıkartmak gibisi yok gazelleciim, normal bi çocuk olsam bu kadar eğlenmezdim 18 li yaşlarımdan :Pp

babegazelle dedi ki...

dost:teşekkürler

efsa:ah ah benim de:D

seme:evet zevkli acısını çıkarmak gerçekten

ZIBBIDI dedi ki...

Güzeldi..Lerzan mutlu ya çok gülüyorum ben yaa.Özel yetiştirilmişde piyasaya sürülmüş gibi geliyor..Son sürüm..:D

babegazelle dedi ki...

zıbbıdı:he işte o görüntüyü düşün öle gezerdim ben bi zamanlar hey gidi özenti gençlik puhahahah

öykü dedi ki...

Çok guldum okurken
cok keyıflı bı yazı olmus:))

Adsız dedi ki...

valla hayat hikayeni anlatmışsın gercekten :D:D:D

ama düşündümde her yaşın ayrı bi güzelliği var..:)

Ama insanın ağrına gidioo kötü lakalaplar.. :D:D

ama sıkılmadım yazını okurken :) cok güzel akıcıydı :P

Brc dedi ki...

garibim neler çekmişsin yaw.bı de en kotusu onlar sana soler sana yapısır olaf sen bır hırsla onlara laf atarsın ama onlara hıc yapısmaz:D
sana soylendıgıyle kalır

ella dedi ki...

Dişlek ve leylek lakapları bana öyle tanıdık geliyor ki :)) ama lerzan mutlu iyiymiş hani :)) acaba fasulye olsam mı ben :))

babegazelle dedi ki...

öykücüm teşkür ederim:D

amelia:danke efenim aah aah şimdi anlatıp dalga geçmesi zevkli ama yaşarken öle zevkli diildi:D

brc:aynen öle yaaa ben onlara ne desem gülüp geçilirdi hıhh :)

owl:yoksa sen de mi hahah ol bacım ol seni de mimlemiş olim hadi ben walla korka korka mimliorummilleti sonra herkes ııh yazmam etmem dio die:)

Unknown dedi ki...

haha amma güldüm ya hay sen çok yaşa emi :D takılmayan lakap kalmamış yazııııkkk :))

Pilli-Cadi dedi ki...

ayh kiyamam gazelime ben ya:D
ama iyi ki paslamisim bu mimi yoksa bu kadaar eglenemezdim hic:D:D
eheheh gazelim benim:D

eşşek sıpası dedi ki...

gazelle ben de uzunum ve kıvırcığım...ama çocukken toplu bir insandım o yüzden daha çok zürafa ve ayıya benzetirlerdi...çok benzer yaşamışız,garip oldum okurken.

Adsız dedi ki...

hehehe çok eğlenceli olmuş ya lakap olayını da çok severim ben.

babegazelle dedi ki...

çileklisüt:yazık tabi hatırlayamadığım arada kaynayan da vardır ha:D

pilli:walla ii ki pasladın ne yalan sölim ben bile eğlendim ki o zmnlar eğlenmememe rağmen hihi muah beybi

hatun:sonradan büyüyp serpilince bu sefer de hoşlarına gitmiştir o boy pos dimi yaşasın uzun hatunlar:P

tatlısukırosu:bende seveyim takayım en sevdiğimiz şeydir hatta kod isim buluruz arklarla insanlara ama kendine yapılınca heleki ii diilse kötü oluo tabi:D

ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ dedi ki...

senin hayatından süper komedi filmi çıkar :P Mimi anca gördüm canım yazmak isterim tabi :)

Adsız dedi ki...

Webmaster cok tesekkurler...

Selamlar Ebru