Cnm sıkılıo sıkıldıkça celebrity gossip sitelere takılmaktayım bu aralar.Yahu bakıorum bakıorum bu uyumsuz çift sendromu ünlülere de fırlamış,dünyanın hayran olduğu ağzı açık baktığı tipler yanlarında çirkin sevgilileri.Tamam gönül bu sanane diceksiniz haklısınız da, aşka saygımız var o ayrı ama saygıyla beraber ben bunu malzeme yaparım üşenmem şuraya bi iki örnek koyarım banane blog benim bloğum hehehehe...


Kate Blanchett ile kocası



Aman sevemedim şu Marc Anthony'i gitti.




Seal Heidi Klum. Korkmaktayım bu abiden ciddi bağlamda


Pek beenirim Natalie Portman'ı Audrey Hepburn klasında bi hatun gelir bana hep gönül ister yanında da heykel gibi çocuk olsun da işte saygımız sonsuz,zevk renk meselesi


Christina Aguilera ile kocası.Ama baksana ne mutlular allah bozmasın dielim.



Marilyn Manson zaten yorumsuz bi kişilik,yanındaki de 19 yaş küçük sevgilisi Evan Rachel Wood,sanırsam ki dünyada yerinde olmak isticeem son insan eheuehe



Ya ama ama ama bu noktada isyanımı bastiramicam,tescilli bi lost manyağı,yukardaki allahın en boş vaktinde yarattığı şu iki adamın delisi biri olarak.Allahım çok şanslı yaratıosun bazı kadınları çoook :(

2 yorum:

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

natalie ayrılmıs o kıllı sakallıdan :)

babegazelle dedi ki...

duydum duydum hayırlısı olsun kendisine yunan tanrısı heykeli gibi yeni bi aday diliorum :P